Accepterad Avve8917 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Avve8917

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Avve8917

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Stensson, han är 24 år gammal. Martin är uppväxt i Göteborg med både Mamma, Pappa och 2 syskon.
Martin var en glad person, han tyckte om bilar speciellt polis bilarna och det är för att hans pappa är polis.
När Martin fyllde 20 år, han börja plugga till polis under 2 år, tillslut vart han färdig med det och då var han redo till att bli polis.
Även Martins bror blev polis men däremot blev han syster Sjukvårdare.
Martins dröm bil är en "Impala", det är en gammal amerikansk bil som hans pappa hade.
Under Martins uppväxt, så var det rätt så "stökigt" där dem både, eftersom det skede en till skottlossningar lite då o då.
Martin var ju då Polis i Göteborg, men nu när han har flyttat till Unive, så ska han försöka komma in i polis kåren där med och han hoppas på att han ska kunna trivas där.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga och professionella scenarion.
Jag ska försöka hålla min RP så bra som möjligt och realistisk som det bara går.
Samt försöka underlätta för er i Staff-Teamet, och då menar jag att jag hjälper folk som är intresserade av RP, kanske lära dem lite om hur RP är osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För poliser så är det inte så kul när dem blir nedskjutna i varje scenario direkt.
Men det jag vill säga är vi säger nu man gör ett rån, man ska spela bara för att ha kul och inte gå för vinst, utan att både parten ska kunna ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Sunförnuft, RDM, VDM.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har Roll spelat på 3 serverar innan och jag har hållit mig till dem ganska länge, men planen är nu att stanna på Unive ganska länge.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag har fått beröm för min RP innan, det jag vill säga då är att jag har bra RP nivå.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka