Nekad avve | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

avve

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alvin

Ange ditt födelsedatum 5 Juli 2007

Vad heter du på discord? Avve#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 18:00-22:00
Tisdag 18:00-22:00
Onsdag 18:00-22:00
Torsdag 18:00-22:00
Fredag 18:00-02:00
Lördag 18:00-02:00
Söndag 18:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? 2 mån

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ta bort onödiga bilar som blockerar vägarna och se till så att folk följer reglerna som servern har t.ex. om de har kläder som man inte får använda så kickar jag dem först och varnar dem att byta kläder och om de inte lyder så bannar jag dem. t.ex. om jag såg en snubbe vdma/rdma så hade jag skrivit /svban [id] [anledning] och bannat person och sedan använt en klipp app. Så jag skulle kunna skicka beviset till högre Staffs som skulle kunna banna personen längre en än server vakt för att jag skulle bara kunnat banna folk i 60min om jag hade bevis. Jag hade också revivat folk som blivit rdmad/vdmad och jag skulle ressat folk som skulle spawnat död som ett exempel torget. Jag skulle försökt underlätta det mesta jag kan för Staffs så att dem inte behöver ta hand om små grejer som t.ex. att någon är död på torget. Så kan de högre Staffs ta hand om viktigare grejer som exempel mass vdms och spectata spelare som gör fel som inte jag kan göra för att min roll är lägre och kommer ta hand om mindre ärenden så inte de höga staffsen behöver ta hand om allting.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För det är en bra server och jag skulle vilja få bort så många lallare som kommer in för att förstöra för alla andra i servern. Bara för att "ha kul och förstöra" i deras syn på saker och ting. Jag skulle vilja ta bort onödiga bilar som blockerar vägarna så ingen kör in i dem och dör. Så det blir något onödigt Staff arbete och då så sparar man tid till andra grejer som är mycket viktigare. Sen skulle jag vilja få bort personer som pratar out of character och förstör roleplay upplevelsen för alla andra. Jag skulle även vilja få bort sådana som fail rpar och även har jätte dålig rp nivå som också bara förstör för andra ingame. Sen skulle jag vilja bli server vakt för att det verkar vara väldigt intressant att vara server vakt på unive. Som sakt jag vill bara att alla ska ha en bra stund under tiden de spelar på unive!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna hjälpa att få bort lallare som förstör för andra på servern. Jag skulle kunna få bort onödiga bilar på motorvägen som bara förstör och gör onödiga Staff reports om att de krockat in i en bil och vill ha en ress. För att de känner sig oskyldiga för att ingen satt i bilen eller kontrollerade den. Jag hade kunnat försöka höja rp nivån på de flesta spelare och för att vi ska kunna höja rp nivån så måste vi göra det tillsammans. Och desto fler vi blir desto bättre och bättre kommer det att bli. Jag skulle även vilja bidra med den bra rp nivån som jag har och använder. Jag kommer göra allt i mitt bästa om jag blir server vakt på unive!

Varför ska just du bli servervakt? För jag kommer att hjälpa till staffsen att dva bilar på vägarna så att det inte blir något onödigt annat arbete för högre staffs och kicka folk som har kläder man inte får ha, pratar out of character och folk som inte sköter sig generellt. Så att de högre staffsen inte behöver göra någonting ifall det inte är jätte allvarligt.
För jag skulle vilja göra det så lätt som möjligt för högre staffs. Jag vill slipa till unive till en vackrare diamant än vad den redan är och jag tycker att det verkar vara kul att vara server vakt och så kan man nog träffa nya vänner som också är server vakter. Och som sagt jag vill bara hjälpa unive att bli bättre än bäst!

Varför vill du bli servervakt? Jag vill få bort folk som trotsar reglerna och inte visar hänsyn till dem som inte vill ta unives rp på allvar och jag tycker det är en bra server och skulle vilja lägga mer tid på just unive och hjälpa till så att allas rp nivå blir mer slipad.
Så att den glänser mer än andras server's rp och jag vill helt enkelt se till så att det blir mindre lallre, mindre folk som inte kan rpa eller skriker i micken bara för att vara jobbig mot andra. jag kommer bidra med det bästa arbetet jag bara kan som server vakt och få bort lallare, folk som inte kan rpa eller folk som inte kan läsa reglerna och dem som fail rpar.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja jag kan /revive [id] Det är för att ressa folk som typ dör av en bugg eller blir rdmad/vdmad. /kick [id] [anledning] då väljer du rätt id som håller på eller vad personen gör, sedan så väljer du anledning om typ att personen har rdmat eller vdmat /svban [id] [anledning] då väljer du rätt id, sedan så bannar du den personen i 60min och kan ta det vidare till en högre mod om du vill att personen ska få högre straff (och man behöver bevis för att förlänga straffet /toggleid för att se allas id som flyger ovan för deras huvud och då behöver du inte trycka pagedown och du ser deras id mer kvickt.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag minsann

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har aldrig varigt bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? O hellnaw

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka