Accepterad Avryx | Ban överklagan [Ahmed Khan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Avryx

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198193044225/

Ditt Hex-ID: 11000010ddfeb01

Vad är din discord tagg? Avryxッ#9511

Vem var det som bannade dig? ~Deeney

Hur lång tid var din ban? 13 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM och RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pga. föregående avstängningar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad körde jag runt i en bugatti i top fart runt om i staden kom från sjukhuset och fortsatte nedåt förbi garaget då en spelare plötslig sprang ut framför bilen vilket fick honom att omkoma och bilen att bli skrot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som jag skrvit innan under Exakta anledningar så blev jag bannad för rehicle deathmatch och random deathmatch, vilket stämmer in på exakt det som hände fast inget av de var menat att hända. Felet var mitt som inte följde trafik reglerna, även mitt fel att jag fått två avstängningar innan som kan ha bidrat till denna avstängning. Jag tycker dock att denna avstängning var felaktig och skulle granskats lite mer noggrant, då banen kändes lite hastig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina två tidigare avstängningar är pga. min inkompetens av att inte ha läst reglerna innan. Då jag först stal ett tjänste fordon och sedan hoppade ur polisbilen under arrestering. Jag lärde mig av de här två incedenterna att regler bör läsas och följas. Jag har ingen ursäkt för de här två avstängningarna innan och förtjänades att avstängas de två gångerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tillbaka tiden till då det hände, vad hade du kunnat göra då?

Jag hade kunnat följa trafik reglerna och inte kört i 200-300 km/h vilket var vad som fick mig att bli bannad, att jag körde i topp fart med bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att ha ett mer konsekvänt tänkande genom att tänka på risker och saker som skulle kunna hända. Hade jag haft detta tänkande innan hade jag lätt kunnat undvika denna tragedi.

Om vi unbannar dig, kommer du göra saker och ting annorlunda då? Berätta hur du kommer göra annorlunda isåfall.

Jag kommer att tänka mer konsekvänt och vara mer försiktig med vad jag gör och hur det påverkar alla runt om. Kommer även tänka på att mitt beteende kan sänka multistadens rykte. Jag kan lova er att inget av detta kommer att upprepas och att det här kommer att vara sista gången ni ser ett sådant här formulär från mig.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka