Nekad Avokado | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Avokado

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmad

Vad är ditt discord namn? k78010

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Avokado Avokado 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, kreativ och aggresiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Avokado kommer från Brasilien och genomgick en skönhetsoperation för sin bakdel när han var ung, vilket ledde till att han blev mobbad i skolan – något som han tyckte var mycket jobbigt. Hans pappa lämnade honom, vilket gjorde hans liv ännu svårare. Avokado har inte haft en lätt uppväxt, präglad av både mobbning och att växa upp utan sin pappa. Den tuffa barndomen ledde till att han hamnade i kriminalitet och fastnade där. Nu försöker Avokado vända sitt liv genom att flytta till staden Unive, där han vill börja om och satsa på något bättre. Hans dröm är att arbeta inom bilbranschen, gärna på en bilfirma. Han drömmer om att kunna köpa ett fint hus och en dyr bil, och han vill också träffa nya människor och bygga ett bättre liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag strävar efter att skapa en seriös och underhållande rollspelsupplevelse för både mig och min motpart. Min karaktär är unik eftersom man aldrig riktigt vet när han kan bli arg eller när han skojar, vilket ger en extra dimension till interaktionen. Mitt mål med rollspelet är att aktivt delta i serverns evenemang och vara en del av den vardagliga RP:n, och bidra till att skapa en levande och engagerande värld för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag strävar efter att skapa en seriös och underhållande rollspelsupplevelse som är rolig för både mig och min motpart. Min karaktär är unik på så sätt att man aldrig riktigt vet när han kan bli arg eller om han skojar, vilket ger en spännande dynamik till interaktionerna. Mitt mål med rollspelet är att aktivt delta i de event som servern anordnar och vara en del av den vardagliga rollspelsupplevelsen, för att bidra till en levande och engagerande värld för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit bannad en gång för OOC (Out Of Character) i spelet av Philip, efter att ha varit aktiv på servern i över ett år.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming-regel: Använd inte information som du har fått utanför spelet (som från andra spelare i chatten eller externa källor) för att påverka ditt spelande. Exempel: Om du vet att en annan spelare är i en viss byggnad eftersom du hörde det i Discord, får du inte använda den informationen i spelet om det inte är något din karaktär skulle kunna ha känt till. Powergaming-regel: Tvinga inte andra spelare att göra saker de inte vill eller agera på ett sätt som inte är realistiskt för din karaktär. Exempel: Du får inte säga "Jag skjuter dig i huvudet och du dör" utan att ge den andra spelaren möjlighet att reagera. Alla handlingar ska vara realistiska och möjliga för den andra spelaren att svara på eller motverka. Dessa regler finns för att säkerställa att alla spelar på ett rättvist och roligt sätt samt för att skapa en mer realistisk och engagerande spelupplevelse.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och ansvarstagande rollspelare som tycker att det är viktigt att skapa en realistisk och rolig upplevelse för både mig själv och andra. Jag förstår hur viktigt det är att följa serverns regler, som att undvika metagaming och powergaming, och ser alltid till att mina handlingar passar min karaktärs bakgrund och syften. För mig handlar rollspel om att samarbeta och göra världen levande och intressant, där varje karaktär har sin egen historia och betydelse. Jag försöker alltid skapa intressanta och realistiska interaktioner, vare sig det gäller att bygga relationer, skapa konflikter eller lösa problem på ett trovärdigt sätt. Jag är också öppen för att ta emot feedback för att bli bättre på rollspel och tror på att visa respekt för alla spelare för att göra upplevelsen rolig och positiv för alla. Sammanfattningsvis ser jag mig själv som en ansvarig och passionerad rollspelare som vill bidra till att göra servern ännu bättre och mer engagerande för alla.

Jag hittar inte dig i discorden, är du med i den? Här kommer en länk: https://discord.gg/unive
Gå med i discorden inom 24 h innan din ansökan automatiskt blir nekad. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad.
Anledning:
Ej svarat inom 24 timmar

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka