Accepterad Avid | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Avid

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198202417343/

Ditt Hex-ID: 11000010e6ef0bf

Vad är din discord tagg? avid#4914

Vem var det som bannade dig? ~Pubbis

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp,powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fick reda av admins att det var för att jag körde upp min bil ur vattnet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis var i Sandy Shores och där parkerar jag min bil. Vid oss så står det en bugatti och efter vi går började han tjuvkoppla min bil. Jag och min kompis säger åt han att sluta och vi hotar han att han ska gå ut. Han säger ingenting alls och bara fortsätter att köra min bil närmare vattnet och jag stängde av motorn 3-4 gånger innan han kom ner i vattnet. Innan han kom ner i vattnet så skrev jag /report och för att admins skulle komma och hjälpa mig och precis när admins kom så börja han prata och gick ut ur bilen. Innan så gjorde jag /me och hotade att skära halsen av han men han satt helt knäpptyst och bara tjuvkopplade min bil igen och körde ner i vattnet. Det var ju uppenbart att han slutade med det han gjorde så fort admins kom och såg det hela. Efter han körde ner min bil i vattnet så slog min kompis ner killen och sen körde jag upp min bil ur vattnet och sen 10 sekunder senare blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle vilja säga att det var både och. Killen som höll på med min bil skapade hela scenariot och fick oss alla bannade. Han gjorde grov failrp när han inte svarade på mig och min kompishot under flera minuter. Sen gjorde jag fel när jag körde upp min bil ur vattnet. Jag visste inte att det var powergaming/failrp eftersom jag är hyfsat ny och vattnet var inte så högt upp på bilen så jag trodde det skulle vara lugnt men det var det inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har nu lärt mig att jag inte får köra min bil om den är i vattnet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Försöka tänka mer på reglerna nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top