Accepterad aviationman | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ratnose

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
8
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvårdens chefsposition.

Vad heter du IRL? Eskil.

Vad heter du på discord? aviation_man69420#4530

Hur gammal är du? 14 år gammal, snart 15.

Hur många timmar har du på Fivem? Närmare 300, varav alla är på unive.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har jobbat här i ett halvår och jag är lojal och mina kollegor tycker om mig. Samt jag är biträdande chef och jag känner att jag har kunskapen för att ta hand om sjukvården på ett bra sätt. Jag har bra visioner för sjukvården. Tillexempel att jag vill ha fler aktiva, kunniga sjukvårdare. Jag planerar även att öppna en djurenhet för folks djurpeds. Det har varit snack om det länge nu men jag kommer att se till så att det händer. Jag planerar på att stanna tills jag slutar spela på unive. Vilket är ett bra tag bort, det kan jag garantera. Jag är bra på att samarbeta så jag tror att jag kommer kunna fixa fina samarbeten mellan yrken och en fin gemenskap mellan oss på sjukvården. Jag vill även att vi ska ha mer utbildningar så vi kan få fler kunniga och aktiva kollegor som kan hjälpa sjukvården och serven i allmänt på ett bra sätt, sjukvården är en av de viktigaste yrkena på hela serven. Därför måste vi ha kunniga, aktiva och trevliga sjukvårdare. I nuläget så är vi kanske inte jätte aktiva. Men det finns många anledningar till det. Jag tror att jag kan lösa det igenom att utveckla RP nivån hos sjukvården och lära mina kollegor allt jag kan. Jag tror på samarbete. Om vi inte har det skulle inget funka. Därför måste alla i blåljusyrkena och ledningen på Unive samarbeta. Mycket uppmärksamhet riktas åt ett håll som det är ny och om jag blir chef så kommer jag att försöka ända det så att det blir mer jämställt mellan alla yrken. Det är en väg att tackla inaktiviteten inom sjukvården. Det är inte kul att jobba när det inte kommer nya grejer att hålla på med. Jag blir inte särskilt påverkad av det, men jag vet andra som blir det

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är AT-läkare, jag har jobbat är i snart 6 månader, vilket inte verkar som mycket, men tro mig det är en stor mängd med erfarenhet. Som jag nämnde i den tidigare frågan är jag även biträdande chef. Jag är säker på att gamla chefer kan instämma på att jag är kunnig och viljestark. Jag har stor kunskap inom yrket och jag har en enorm vilja att lära mig mer varje dag. De förra cheferna jobbade bra, men de kunde mycket. Jag säger inte att det är dåligt men som chef måste man kunna lära sig saker inte bara lära ut. Jag har mycket erfarenhet absolut. Men det finns alltid mer att lära sig. Jag har även många kunniga och förnuftiga kollegor, därför måste vi alla kombinera våra kunskaper. Med våra sammanlagda kunskaper kan vi nog lösa allt. Men mina erfarenheter är stora. Jag vet vad L-ABC-E modellen är L står för livsfarligt läge, då ska man se till så att personen befinner sig på en säker plats. , A står för andning. Då ska man se till att personen andas. B står för blödning. Då ska man stoppa eventuella blödningar. C står för chock. Då ska man ta hand om personen som är chockad. E står för exponering. Då ska man göra en kroppsundersökning på personen och se till så att de inte har blivit utsatt för några farliga ämnen. Jag vet vad en torniqet är, som ett bälte man sätter ovanför sår som blöder kraftigt på lemmar. Den stryper blodtillförseln helt. Jag kan en hel del med läkemedel, tillexempel Adrenalin, det ökar pulsen. Bricanyl, det slappnar av muskulaturen i luftvägarna så de vidgas. Cortison, det dämpar inflammationer, andvänds för att få bort slem i luftvägarna så de vidgas. Det kan andvändad mot exsem och klåda. Metropolol, det är ett lugnade läkemedel. Det är bara en del av alla läkemedel jag kan. Jag lär mig nya hela tiden. Jag har en bra medicinsk kunskap som utökas hela tiden. Att lista upp allt jag kan skulle nog inte gå för att varje gång jag tror att jag var klar skulle jag komma på mer och mer grejer.

Berskiv din karaktär? Min karaktär på Unive heter Ulf Persson. Han föddes på sent 1940-tal i Robertsfors kommun i Västerbotten. Han är en ganska bitter men kunnig och förnuftig man. En stor del av hans personlighet är hans tid i Kongo under 1960 talet. Han var där som helikopterpilot åt FN. Detta har stor påverkan på honom då han inte mår jätte bra av det men det är inte en grej som påverkar han särskilt negativt. Ulf har även en död fru och tre barn, samt ett barnbarn och barnbarnsbarn. Han är ex-kommersiell pilot och gillar flygplan. Ulf är en positiv man med mycket norrländsk visdom. Många i staden vet vem han är. Ulf älskar artisten Johnny Cash. Han kan mycket om honom och när han bestämmer sig för något så gör han det. Ulf har haft ett tufft liv men det blir bättre. Han är glad och hälsosam, man behöver inte oroa sig för att han ska gå bort på grund av ålder. Så mycket går att säga.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag försöker vara aktiv varje dag om jag inte är bortarest eller sjuk. Det är en lögn jag är alltid nåbar och aktiv på discord. Så jag kommer rent tekniskt sett att alltid vara aktiv, förutom när jag sover.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp. Jag hade fortsatt att vara på sjukvården även om jag inte blir chef. Jag skulle stanna för att jag älskar yrket och jag vill hjälpa nya chefen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej nej.

Har du läst våra Regler? Japp, ett flertal gånger.

Senast ändrad:
+rep riktigt bra ansökan. Vet också att han skulle passa som sjukvårdarchef! Mvh//James Scott

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka