Accepterad Avanz | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Avanz

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/avanztv/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Avanz#9980

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Alexandros är namnet på min karaktär, men kallas även Alex av bekanta. Målet med min karaktär är att utöva och rollspela en sida av mitt liv som inte finns i det verkliga livet och därför tror jag att nya kreativa sidor kan komma fram som leder till rolig och seriös rp på servern. Alexandros är 22 år gammal och lever som en mer passiv kriminell pågrund av hans misslyckande som yngre. Han gillar att gymma, åka snabba bilar men även att utmana sig själv på många sätt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har hyfsat goda erfarenheter kring Rp tidigare och med dem kunskaperna vill jag tillföra bra, seriös och rolig rp för alla på servern. Har haft en del kriminella karaktärer innan så jag känner mig alltså bekväm med att rollspela på det sättet. Är även väldigt mogen som person och spelar för det mesta rp på min fritid då det är ett starkt intresse.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Stor pop på servern samtidigt som den har väldigt bra rp och stagg som vill serverns bästa. Många bra och effektiva plugins som även gör rpn mycket bättre gör alla spelare.

Hur hittade du Unive? Har för mig att servern hade ett tidigare namn innan där jag spelade och har även hört av vänner om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få alla i min omgivning att ha roligt och uppleva en seriös rp som man kan minnas länge. Vill testa på lite allt möjligt på servern men såklart så kommer jag hålla mig till min karaktärs intressen för att få en mer seriös rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bara allmänt rolig rp för alla spela i min omgivning som kan varieras och vara seriös.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Spelar inte för tillfälligt på någon annan server och planerar inte att göra heller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka