Nekad Avanz | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Avanz

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 2005

Vad heter du på discord? Avanz#9980

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16:00-23:00(Vardagar) När som helst under helgen

Hur länge har du spelat på Unive? Flera månader, samt under tiden servern gick under namnet Multistaden

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Förbättra scenarion som jag är delaktig i och se till att regler följs i min närvaro för att minska arbetet för Unive staffs. Kan även lösa problem som misstag och annat som förstör rpn vilket kommer förbättra min och andras omigivning.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Tycker personligen att Unive har väldigt bra och unik rp i många fall som jag verkligen uppskattar. Allt tas väl hand om och det ända som kan vara problemet är att se till satt hela servern följer reglerna. Därför vill jag vara med och hjälpa och göra det jag kan för att förbättra rpn i min omgivning vilket kommer skapa mindre onödigt arbete för staff teamet.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Har väl koll på alla regler, vilket jag anser är en viktig kunskap för att kunna reglera på en server. Mitt mål är som sagt att skapa högre och bättre rp i min omgivning och se till satt färre gör fel så mindre misstag och annat onödigt sker.

Varför ska just du bli servervakt? Har goda erfarenheter och kunskaper inom att reglera i olika typer av serverar. Kan alla regler utan till och vet hur jag ska ta hand om situationer där personer gör fel eller liknande. Har även varit moderator på en tidigare server.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill se hur jag kan förbättra denna server genom att reglera och skapa mindre stress och arbete för staff teamet som ska ta hand om flera hundra spelare dygnet runt. Har ett intresse av rp och framförallt på denna server som jag tror att jag även kan förbättra. Möter nästan dagligen på spelare som bryter mot regler och förstör för resten av spelarbussen.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) så revvar du det id du skriver in /dv Då tar man bort en bil. /svban (id) så bannar man det id man skriver in i 1h. /kick (id) då kickar du det id du skriver in. Har några kompisar som är sv så har rätt bra koll på sånt.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har varit bannad en gång för att jag råkade vara AFK för länge pågrund av ett viktigt ärende jag behövde prioritera

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej och har inga planer på att byta server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka