Accepterad Autsimo | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Autsimo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/imfatskrr/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Autismo#0420

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oliver Flensburg han är 23 år gammal och växte upp i Stockholm med sin mamma pappa och syster. Dom hade det väldigt bra men dom ville testa något nytt så dom flyttade till multistaden. Där vill Oliver hitta nya vänner och ett nytt jobb. Men det är svårt och hitta jobb då han har autism och det blir jobbigt när någonting ändras.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad för att jag kommer bidra med bra Roleplay för dem som är nya i Multistaden, kommer även bidra med positivitet och energi bland folket. Att bli whitelistad hade varit jätte kul bl.a för att man har mer saker man göra och delta i.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag hade velat bli whitelistad eftersom jag tycker att roleplay är väldigt kul, jag får en bra bild av verkligheten när jag spelar roleplay för det ger mig en känsla av riktiga livet.

Hur hittade du Multistaden? Jag gick in på FiveM och sökte på swe roleplay.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med roleplay är att ha kul. Men fortfarande att ta det väldigt seriöst, jag vill sprida en positivitet och en trygghet bland folket i Multistaden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka