Nekad Autoexperten chef ansökan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jason2443

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
9
Användarnamn: Jason2443

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten chef

Vad heter du IRL? Jason

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 200+

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jo jag har varit autoexperten flera gånger och jag var anställd förut. Sedan så vet jag hur man ska ge pris till vad bilen kostar som t,ex om en bil kostar 10mille så ska jag ta 2mille för att full trimma och allt.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag vill kunna hjälpa multistaden till att bli det bättre. Men sen också för att jag har erfarenheter av det eftersom att jag har varit tjänsteman ett antal gånger där jag har räddat många liv. T,ex när jag var sjukvårdare så tyckte min Chef att jag var väldigt dålig till en början men sedan så lärde jag mig av mina misstag och blev en av hans favoriter på jobbet

Beskriv din karaktär? Jonte är en väldigt glad person som älskar volvo's, äta och annat som är roligt, han heter Jonte Karlsson är 20 år gammal. Jonte som karaktär bidrar med en mycket roligare och bättre rp:ande från folk. Han hade väldigt svårt att lära sig svåra saker men när han fick kläm på det så gick det skit bra.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne från 16:00-21:00 på vardagar. på helger 11:00-00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, jag kommer alltid gilla multistaden även om jag inte blir chef på Autoexperten

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej jag spelar bara på Multistaden.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka