Inaktuell Autistikjoistik | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fillemaster

Icke Medlem
Meddelanden
492
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092044447/

Ditt Hex-ID: 11000014375929f

Vad är din discord tagg? autistikjoistik#0001

Vem var det som bannade dig? sjoturtle

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov suntförnuft, skjuter polis

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skjöt mot en polis efter ett butiksrån som blev att jag behövde springa till fots.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar gjorde ett butiksrån som gick ok. Vi kör iväg i några småvägar och till slut kommer vi till ett ställe där vi börjar simma. När vi väl simmat över vägen så kommer det en polis körandes mot mig och jag tänker att jag måste ha den polisbilen för att kunna ta mig där ifrån. Så jag använder mitt vapen och skriker till polisen "om du riktar mot mig så kommer jag behöva skjuta" och det första han gör är att hoppa ut och rikta och avlossa så då måste jag också avlossa skott jag snor polisbilen och försöker hämta upp mina kompisar vilket jag misslyckas med och blir tagen av polisen då en staff i princip spammar lokal ooc att jag ska hoppa support när jag fortfarande har scenario efter jag har blivit insatt så hoppar jag support och dom påpekar att jag skulle springa motsatt håll istället för att försöka ta polisbilen och jag frågar att höra om rom1ns åsikt och han säger då att jag får indragen krim men aldrig någon ban. Ungefär 20 min senare så ber rom1n mig att hoppa support igen och då sitter han och axeeeo och säger att jag ska få tillbaka min krim då det var brist på kommunikation mellan helpers och han eller något i den stilen (kommer ej ihåg exakt vad han sa). och då frågar jag han om jag också kan bli unbannad vilket dom svarar på "va är du bannad" och dom säger att jag skulle bli unbannad men jag har ej blivit det så egentligen så vill jag att rom1n ska svara och inte sjoturtle tack.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja eftersom att rom1n sa det i support

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1: VDMa som icke medlem
2: VDMa som icke medlem
3: krim som icke krim, icke medlem
4: Terrordåd som senare blev godkänt då det var felaktig info
5: pwg flög 2 meter upp i luften och landade på däcken och min kompis inte stanna bilen.
6: tazra en icke medlem som försökte hoppa in i bilen efter 3 gånger
det är dom jag kan komma ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag personligen kan inte komma på något annat jag skulle kunna göra i situationen. Om jag hade sprungit åt andra hållet så hade jag blivit gripen om jag försöker ta polisbilen så finns det chans att klara sig. Sen var det inte menat att jag skulle skjuta han det var bara att han inte lyssnade på mig och då måste jag skjuta för att kunna klara mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag tycker det inte finns så mycket o lära sig då det var en felaktig och jag hade inte kunnat göra så mycket mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka