Nekad Autistikjoistik | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fillemaster

Icke Medlem
Meddelanden
492
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092044447/

Ditt Hex-ID: 11000014375929f

Vad är din discord tagg? autistikjoistik#6752

Vem var det som bannade dig? Sandberg

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det kan ha varit när jag drog fram ett vapen mot någon som försökte sno min bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tyvärr kan jag ej svara på denna eftersom jag blev bannad när jag var offline. Men det senaste jag gjorde senast jag var där inne var att jag drog fram ett vapen på en person som försökte sno min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det är den anledningen skulle jag säga att den var en felaktig ban eftersom vem skulle inte göra något när någon snor en bil och eftersom man inte kan dra ut folk ur bilen så fick det bli ett vapen och jag har jägarlicens så jag får bära det vapnet.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? har ej blivit bannad förut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag ska inte dra fram ett vapen mitt framför folk och borde istället ta itu med andra sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka