Nekad Autistikjoistik | Ban överklagan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fillemaster

Icke Medlem
Meddelanden
492
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092044447/

Ditt Hex-ID: 11000014375929f

Vad är din discord tagg? autistikjoistik#5824

Vem var det som bannade dig? razik

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? loggar när jag får vapen riktat mot mig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom såg ett clipp som var nedklippt så det skulle se bra ut från andra parten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis valde att bli sopgubbar genom att köra runt i grovestreet och plocka sopor i folk då vi tyckte att grove street såg extremt smutsigt ut. Vi väljer då att börja med att åka till rondellen och plocka sopor och jag väljer då att ligga där bak där det finns en stort hål där ingen kan se in om man inte hoppar upp eller använder third person. Vad theodoroo väljer att göra är att använda sina sv perms att dva den bilen vi åkte runt med pga att han såg att det var jag där bak genom third person. Och när han då dvat bilen det första han gör är att scanna runt alla 30 pers och ser mig och börja rikta utan anledning och då väljer jag dumt som det är att logga då jag fick pm från andra personen att han loggade för att scenariot ogiltig gjordes så snabbt han hade dvat bilen och förstört för oss. Sen så bestämmer vi oss för att gå in igen och spawna senaste men då blev det restart och medans det var restart så drog den andra personen och då drog jag också. Senare blir jag @ av annan kompis och märker då att mina roller försvinner sakta men säkert jag hoppar support och ifrågasätter staffen och då får jag ett nerklippt clip som bara visar en 1/10 del av hela händelsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig var den ej razik gjorde den på rätt grunder men när ett scenario förstörs så tidigt så försvinner lusten att rpa. Jag vet att det var dumt att logga men när man dvar en bil och försöker få clippet och se så dåligt ut för alla andra och perfekt för han så förstör det lusten. Måste också tillägga att jag aldrig en såg dom rikta då jag var mycket mer fokuserad på min telefon då jag satt och skrev om en sak.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1: vdm som icke
2: vdm som icke
3: krim utan krim
4: terrordåd som jag senare blev unbannad på efter support ärende.
5: powergaming
6: rdm
kommer bara ihåg dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte loggat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska logga oavsett hur dumt scenariot påverkas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Så om du tycker ett scenario är dåligt då har du rätt att avbryta det helt?

Du verkar skita i serverns regler vilket märks ganska tydligt på din historik sen tidigare då du har 6 bans den senaste månaden och 28 bans totalt samt indragen krim över 5 gånger. Du kommer att få vänta ut din ban, ta nu detta som en lärdom och sker detta igen kommer du få betydligt hårdare åtgärder emot dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka