Nekad Autistikjoistik | Ban överklagan [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

fillemaster

Icke Medlem
Meddelanden
492
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092044447/

Ditt Hex-ID: 11000014375929f

Vad är din discord tagg? autistikjoistik

Vem var det som bannade dig? crustlux

Hur lång tid var din ban? pbann

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? staff diss

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kallade han mongo för att han drog min sv vilket jag aldrig bör ha gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ifrågasatt crustlux varför vi ska behöva skicka varenda clipp i svban bevis och då får jag inte det svaret jag vill ha och till slut så drar han min sv och då väljer jag att göra något väldigt efterblivet genom att skriva att han är mongo i en -rep vilket jag nu i efterhan vet är efterblivet av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej absolut inte jag bör aldrig kallat honom mongo och nu i efterhand vet jag att det var fel. Det är jag som inte kunde kontrollera min adhd och jag ber verkligen om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig då en del av rp folket tycker min rp är rolig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte vara uppkäftig och kontrollerat mig själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer respektera vad staffs tar för beslut och oavsett hur mycket jag inte tycker om de beslutet så ska jag respektera och inte säga emot.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka