Nekad Autistikjoistik | Ban överklagan [andrejlow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fillemaster

Icke Medlem
Meddelanden
492
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092044447/

Ditt Hex-ID: 11000014375929f

Vad är din discord tagg? autistikjoistik#5824

Vem var det som bannade dig? Andrej low

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? GR

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? GROV Rdm , hoppar ut ur bilen öppet på gatan och skjuter ner en oskadd person

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde runt och bara satt och snackade massa skit i bilen och efter ett tag ser vi en person som vi varnat flertalet gånger om att ta av sina gula kläder (vi rpar att ingen förutom vårat gäng ska få bära gula kläder) och vi sade förra gången vi varnade han att vi skulle skjuta han på plats ifall vi såg han med gula kläder och när vi då ser han så säger någon i bilen "där e killen som vi varnat skjut han" vilket jag och flertal andra tycker är en giltig anledning då vi har givit han flertal varningar innan vi faktiskt gjorde något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja. Jag kan förstå att från andrejs vinkel så ser det ut som jag bara skjuter för att men när man får en helhetsbild på det hela så bör man förstå varför vi gjorde det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1: VDMa som icke medlem
2: VDMa som icke medlem
3: krim som icke krim, icke medlem
4: Terrordåd som senare blev godkänt då det var felaktig info
5: pwg flög 2 meter upp i luften och landade på däcken och min kompis inte stanna bilen.
6: tazra en icke medlem som försökte hoppa in i bilen efter 3 gånger
det är dom jag kan komma ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kidnappa som vi redan gjort en gång innan som inte verkade funka. Vi hade kunnat skita i vem som bär gult vilket jag inte tycker är en bra lösning. så det finns inte mycket skillnad jag kunde gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag hade kunnat skita i han och gå emot vad vi står för och har sagt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka