Nekad Autistikjoistik | Ban Överklagan [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fillemaster

Icke Medlem
Meddelanden
492
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092044447/

Ditt Hex-ID: 11000014375929f

Vad är din discord tagg? autistikjoistik

Vem var det som bannade dig? bizzy

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: desktop-wallpaper-background-aesthetic-christmas-tumblr-laptop-orange-aesthetic-tumblr-thumbnail.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Lyckas inte få bild men det står "mild RDM". Han bannade mig för att personen förlorat ett RP scenario och väljer då och gråta i support.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han börjar slåss och trotsa oss och då slår jag ner han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig, Det är RP vilket ej bör förstöras genom att hoppa support och banns osv.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej, då det inte finns något och lära sig av. Om ni inte vill att jag ska hoppa support och gråta för minsta lilla sak, Men jag jobbar inte så.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka