- Meddelanden
- 492
- Reaction score
- 15
Vad är ditt namn i verkligheten? filip
Ditt discordnamn: autistikjoistik#0001
Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2005
Varför ska just du bli staff? Jag skulle bidra med väldigt mycket för att fortsätta hålla Unive till ett bra Community och göra så att folk känner sig trygga och inte utanför på några sätt. Jag som person gillar att ha saker klargjort och att vara organiserad, jag personligen tycker att detta jobb skulle passa mig bra eftersom jag gillar att ta kritik och att ge kritik vilket är bra för alla så att man lär sig. Det finns många som bryter mot Community regler och som är nya, som Staff kommer jag vara villig att hjälpa alla och förklara vad som är fel så att de lär sig från sina misstag. Jag kommer att vara väldigt aktiv i både servern och på discorden för att ta support ärenden och svara på några frågor folk har. Jag kommer också sitta tillsammans med en support eftersom det kan ju såklart hända att någon av oss inte vet en grej och då är det alltid bra att ha med någon i säkerhetskull så att vi lär varandra och utvecklas. Detta är också en bra grej eftersom då lär man ju sig att bli social. Om någon tillexempel skulle skriva /help eller /report IG så hade jag direkt teleporterat eller flugit dit för att se vad som händer och försöka ta rätt beslut om någon exempelvis är jättelallig eller kör på folk, då hade jag bannat person eftersom dessa saker är att bryta med Community regler. Jag kommer ej banna bara för att banna jag kommer alltid förklara vad han gjorde för fel och säga vad han kan göra bättre.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Lov/lediga tider:
Måndag: 12-05
Tisdag: 12-05
Onsdag: 12-05
Torsdag: 12-05
Fredag: 12-05
Lördag: 12-05
Söndag: 12-05
När jag har skola:
Måndag: 16-23
Tisdag: 16-23
Onsdag: 15-23
Torsdag: 15-23
Fredag: 15-03
Lördag: 12-03
Söndag: 12-23
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och en månad snart
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var staff för ett tag sedan och jag lärde mig en hel del så jag skulle säga att jag kan allt.
skin (id): Du ger person skin så dom kan ändra sitt utseende
/goto (id): Du går till den personen du har /goto och deras ID
/announce: du annonserar något i chatten där alla kan se, och då kan du skriva t.ex VIKTIGT MEDDELANDE RÅN VID STORA BANKEN
/ban (id): du bannar en person en viss tid
/who (id): Du kollar en person vilka roller dom har Ingame
/kick (id): Du kickar en person från servern, fast dom kan gå in i servern igen
/tpm: Du lägger en markering på mapen sen skriver du /tpm sen går du till den positionen.
/unfreeze (id): Du unfreezar den person så dom kan röra sig.
/freeze (id): Du freezar en person så dom inte kan röra på sig.
/setjob (id) (Jobbid) (Rang): Du ger dig själv/någon annan ett jobb sen jobbID sen vilket rang
/v (bilensnamn): Du spawnar in en bil sen måste du skriva spawnamnet till bilen
/noclip: Du blir osynlig och du kan flygga runt i mapen och t.ex specca.
/giveitem (id) (Item): Du ger någon ett item
/m (id): Du skriver /m så blir det message sen skriver du till en viss person
/sc: Man kan kommunicera med andra staffs inne på servern.
/sqlbanoffline (id) (tid) (anledning): Du bannar en person en viss tid och anledning om dom är offline.
/svban (id) : Du svbanar dom i en timme, så dom är bannad i en timme från servern.
/revive (id) : Du revivivar någon så dom lever igen.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inte vad jag kommer på just nu.
Ditt discordnamn: autistikjoistik#0001
Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2005
Varför ska just du bli staff? Jag skulle bidra med väldigt mycket för att fortsätta hålla Unive till ett bra Community och göra så att folk känner sig trygga och inte utanför på några sätt. Jag som person gillar att ha saker klargjort och att vara organiserad, jag personligen tycker att detta jobb skulle passa mig bra eftersom jag gillar att ta kritik och att ge kritik vilket är bra för alla så att man lär sig. Det finns många som bryter mot Community regler och som är nya, som Staff kommer jag vara villig att hjälpa alla och förklara vad som är fel så att de lär sig från sina misstag. Jag kommer att vara väldigt aktiv i både servern och på discorden för att ta support ärenden och svara på några frågor folk har. Jag kommer också sitta tillsammans med en support eftersom det kan ju såklart hända att någon av oss inte vet en grej och då är det alltid bra att ha med någon i säkerhetskull så att vi lär varandra och utvecklas. Detta är också en bra grej eftersom då lär man ju sig att bli social. Om någon tillexempel skulle skriva /help eller /report IG så hade jag direkt teleporterat eller flugit dit för att se vad som händer och försöka ta rätt beslut om någon exempelvis är jättelallig eller kör på folk, då hade jag bannat person eftersom dessa saker är att bryta med Community regler. Jag kommer ej banna bara för att banna jag kommer alltid förklara vad han gjorde för fel och säga vad han kan göra bättre.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Lov/lediga tider:
Måndag: 12-05
Tisdag: 12-05
Onsdag: 12-05
Torsdag: 12-05
Fredag: 12-05
Lördag: 12-05
Söndag: 12-05
När jag har skola:
Måndag: 16-23
Tisdag: 16-23
Onsdag: 15-23
Torsdag: 15-23
Fredag: 15-03
Lördag: 12-03
Söndag: 12-23
Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och en månad snart
Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag var staff för ett tag sedan och jag lärde mig en hel del så jag skulle säga att jag kan allt.
skin (id): Du ger person skin så dom kan ändra sitt utseende
/goto (id): Du går till den personen du har /goto och deras ID
/announce: du annonserar något i chatten där alla kan se, och då kan du skriva t.ex VIKTIGT MEDDELANDE RÅN VID STORA BANKEN
/ban (id): du bannar en person en viss tid
/who (id): Du kollar en person vilka roller dom har Ingame
/kick (id): Du kickar en person från servern, fast dom kan gå in i servern igen
/tpm: Du lägger en markering på mapen sen skriver du /tpm sen går du till den positionen.
/unfreeze (id): Du unfreezar den person så dom kan röra sig.
/freeze (id): Du freezar en person så dom inte kan röra på sig.
/setjob (id) (Jobbid) (Rang): Du ger dig själv/någon annan ett jobb sen jobbID sen vilket rang
/v (bilensnamn): Du spawnar in en bil sen måste du skriva spawnamnet till bilen
/noclip: Du blir osynlig och du kan flygga runt i mapen och t.ex specca.
/giveitem (id) (Item): Du ger någon ett item
/m (id): Du skriver /m så blir det message sen skriver du till en viss person
/sc: Man kan kommunicera med andra staffs inne på servern.
/sqlbanoffline (id) (tid) (anledning): Du bannar en person en viss tid och anledning om dom är offline.
/svban (id) : Du svbanar dom i en timme, så dom är bannad i en timme från servern.
/revive (id) : Du revivivar någon så dom lever igen.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Inte vad jag kommer på just nu.