- Meddelanden
- 492
- Reaction score
- 15
Vad är ditt namn i verkligheten? filip
Vad heter du på discord? autistikjoistik
Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2005
Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? för att jag vill hjälpa servern
Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag är kompetent, jag vet vad som krävs som medlem.
Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med respekt
Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? på ett bra sätt
Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? man ska kunna reglerna på ett felfritt sätt med lite marginal
Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? som rollen säger, att hålla koll på medlemskaps ansökningar och nuvarande medlemmar
Hur ser din aktivitetet ut? varje dag 6h
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej
Vad heter du på discord? autistikjoistik
Ange ditt födelsedatum 24 Oktober 2005
Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? för att jag vill hjälpa servern
Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag är kompetent, jag vet vad som krävs som medlem.
Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med respekt
Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? på ett bra sätt
Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? man ska kunna reglerna på ett felfritt sätt med lite marginal
Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? som rollen säger, att hålla koll på medlemskaps ansökningar och nuvarande medlemmar
Hur ser din aktivitetet ut? varje dag 6h
Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej