- Meddelanden
- 91
- Reaction score
- 3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Oscar
Vad heter du på discord? authors
Hur gammal är du? 26
Hur länge har du spelat på Unive? 3 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med att säkerställa att korruption inte kommer förekomma inom yrket överhuvudtaget samt att lära flera personer hur man rollspelar och hanterar jobbet som Mekaniker. Jag kommer också att säkerställa att företagets ekonomi kommer hållas på ett bra och stabilt sätt.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar som Mekaniker i verkligheten vilket förbättar och justifierar min kunskap och erfarenhet inom yrket överlag. Sen har jag information ingame då jag för tillfället jobbar som Personal Chef hos Mekonomen.
Hur ofta kommer du vara inne? Runt 4 timmar dagligen.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Japp.
Vad heter du IRL? Oscar
Vad heter du på discord? authors
Hur gammal är du? 26
Hur länge har du spelat på Unive? 3 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet med att säkerställa att korruption inte kommer förekomma inom yrket överhuvudtaget samt att lära flera personer hur man rollspelar och hanterar jobbet som Mekaniker. Jag kommer också att säkerställa att företagets ekonomi kommer hållas på ett bra och stabilt sätt.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbar som Mekaniker i verkligheten vilket förbättar och justifierar min kunskap och erfarenhet inom yrket överlag. Sen har jag information ingame då jag för tillfället jobbar som Personal Chef hos Mekonomen.
Hur ofta kommer du vara inne? Runt 4 timmar dagligen.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.
Har du läst våra Regler? Japp.