Nekad Austen | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Austen

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014890068/

Ditt Hex-ID: 11000013edc4a54

Vad är din discord tagg? Austen#1883

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: lallare ~Quirkz303 Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det kanske såg ut som att jag var med på att en vit audi rs7a skulle köra på alla på piren, när jag sedan blev på körd så kanske det såg ut som att jag hoppade ut ur den eller något!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En vit audi rs7a körde på alla på piren, sedan blev jag som var en av de sista på körda på körd och vita bilen var typ bredvid mig"så att jag kunde höra snacket mellan ordningsvakten och föraren! Jag låg bara nere på marken eftersom man måste rpa, sedan så blev jag bannad!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, eftersom jag inte hade gjort något fel, jag blev praktiskt sagt på körd och sedan bannad. Jag vet inte hur en felaktig ban sker, men det var en i alla fall.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Som lallare har jag blivit bannad en gång, då jag satt på "rönk animationen" när jag skulle hämta ett glas vatten. (jag var ny på servern o jag visste inte vad rp var). Jag har soklart lärt mig att man inte ska göra sådant. Sedan har jag blivit bannad för mer felaktiga ban, som när jag inte förstog vad någon sade till mig, jag sa "va", sedan blev jag bannad för något. Sedan har jag blivit kickad en gång när jag skulle spawna min bil, för att vi gjorde det samtidigt. Men sedan var jag också elak mot någon en gång (inte jätte, inte n ord eller sådant), o blev bannad 60 min, mer kommer jag inte på just nu eftersom det var ett tag sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är ganska själv klart vad jag kunde ha gjort annorlunda på mina förra ban, jag har också lärt mig av dem. Men på det senaste kunde jag inte gjort så mycket annorlunde aftersom jag tittade efter bilar, blev på körd och sedan bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som sagt, från förra solklart, men felaktiga nej.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka