Accepterad aurorafanny | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fann.y

Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Fanny

Ditt discordnamn: fann.y

Ange ditt födelsedatum 5 September 1998

Varför ska just du bli staff? Jag vill vara med och utveckla servern till det bättre och jag tror att min roll som kvinna kan vara bra för ett mer jämställt staffteam.
Som person är jag mogen och driven och vill alltid lära mig nya saker, jag är hjälpsam och vill se att alla känner sig bekväma och respekterade både ic och ooc.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Just nu tycker jag att den sociala rpn är bristande, det är för mycket skjutande och för lite snack.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Gå in med hårdare åtgärder mot folk som inte förstår social rp alls och en idé kan vara att ta in fler aktiviteter för te.x kriminella som gör att det finns annat att göra än att bara åka runt o skjuta.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar respektfullt och bestämt, håller sig till ämnet och lallar inte. För mig är det extremt viktigt att agera professionellt då jag vill att alla ska känna att dem får sin röst hörd och att dem är förstådda.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 2-6h per dag, mest eftermiddag/kväll och nätter.

Hur länge har du spelat på Unive? 15 sep 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej endast servervakt sedan -april.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation känns inte bra då det är mycket filer osv som jag inte förstår mig på. Kriminell känns inte aktuellt då jag är med gäng.

Senast ändrad:
Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka