Nekad August122334 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

August122334

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? August

Vad är ditt discord namn? FigAir

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Ivan. 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll och fantasifull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Erik Ivan föddes i stockholm. Det gick väldigt bra för Erik i skolan. Eriks dröm är att jobba på mekonomen. Varför just mekonomen? Det var så att allt började en Tisdag efter skolan när Erik var 12 år gammal. En kompis frågade Erik om han kunde hjälpa honom att fixa hans cykelkeja. Erik sa att han kunde ge den fit ett försök. Erik började kolla och sen fixa cykelkedjan. Erik lyckades fixa den. Men det var inte bara det. Han tyckte faktist det var riktigt roligt att fixa han kompis cykelkedjan. Erik började senare läsa mycket om bilar. Nu är Eriks allt intresse bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Sprida glädje. Fixa folks bilar (om jag får jobbet som mekonomen).

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att man låter motspelaren vinna i ett scenario för att de ska lyckas eller det ska bli bra rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja och nej typ. Jag snackade med en vän på dc när jag var inne på en annan fivem server. När jag snackade på dc så hade jag råkat sätta igång min mic under hela tiden. Så jag snacka massa saker som inte är rp eller vad man ska sägas Till exempel snackade jag om occ. Tur så var det inte nån runt mig men en staff hörde allt och han sa det att man inte får snacka om sånt så mitt ute på gatan men jag förklarde att det var ett missförstånd. Jag har iallafall lärt mig att alltid hålla koll på där nere på Prata om den lyser eller inte när jag ska snacka om annat.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? OCC, RDM och NLR.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
svarar inte

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka