Nekad August | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

August

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/yertbertjf/

Vad är ditt namn i verkligheten? August

Vad är ditt discord namn? August#1001

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär jag spelar är 32 år och har inga relationer. Min mamma och pappa, de ända jag hade dog när jag var 2 och jag fick därmed leva på fosterhem. Jag har aldrig haft några relationer eller vänner och jag immigrerade nyligen till Los Santos för att jag ville skaffa ett riktigt liv med jobb och fru. Jag har varit hemlös ända sen 18. Jag har inga riktiga intressen förutom pingis. På fosterhemmet så körde jag alltid pingis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har aldrig kört gta roleplay men alla måste ju börja någonstans. Den här servern ser väldigt vänlig ut mot "nykomlingar" och jag tror att jag skulle passa in. Jag tror att jag skulle kunna passa in och försöka ha så mycket kul som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har inte hittat någon bra svensk roleplay server tills jag såg den här. Den ser riktigt stabil ut.

Hur hittade du Unive? Min kompis StarExtreme har berättat för mig om det och jag tyckte det lät intressant

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag kommer spela som brottsling och mitt mål är att kunna ha en stabil inkomst, en bostad och en bil. Jag vill kunna vara "medelklass" eftersom att jag har varit hemlös eller på fosterhem hela mitt liv.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att ha kul men inte på andras bekostnad, jag vill att alla ska kunna ha lika kul som mig och jag vill kunna göra servern till en bättre och roligare plats helt enkelt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inte det.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top