Nekad Audi_123 | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Audi_123

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Vad är ditt discord namn? Audi#3413

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Arne är en man i 40-årsåldern med passion för rymden och drömmer om att bli astronaut. Han är ambitiös och uthållig med sina mål och jobbar hårt för att uppnå dem.
Arne är en man med stark karaktär och uthållighet, som han tror är avgörande för astronaututbildning och rymdfärd. Jag är i god fysisk kondition och tränar regelbundet för att förbereda mig för rymdresornas fysiska krav.
Du är också en mycket analytisk person med en stark förmåga att tänka utanför ramarna och lösa problem på kreativa sätt. Arne är välutbildad och har en stark vetenskaplig bakgrund som hjälper henne att förstå rymdresornas komplexa tekniska utmaningar.
Arne är också en mycket social och kommunikativ person, vilket är viktigt när astronauter tillbringar långa perioder i isolering. Han är en god lyssnare och hjälper och stöttar alltid sina kollegor.
Sammanfattningsvis är Arne en passionerad och ambitiös person med stark karaktär och uthållighet, analytiskt sinne, utbildning och social kompetens. Alla dessa egenskaper gör honom till en idealisk kandidat för en karriär som astronaut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kan bidra med är att bli en bra RP spelare som är aktiv. Jag vill lära känna lite nya människor och vara med och utveckla servern. Och jobba på något roligt jobb. Skaffa nya kompisar och bli bättre på att Rpa, samt höja min RP nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela motpartens betyder att man ska rpa för att båda ska (vinna) scenariot, att man rpar motpartens betyder att man rpar för att ha kul och inte för att vinna scenariot,

vi säger såhär: om man blir jaggad av snuten och sin bil går sönder, då kan man gå åka in istället för att skjuta polisen, det är helt enkelt en regel som finns för att rpandet ska vara roligt för båda parterna och inte bara roligt för sig själv

Hur hittade du Unive? Genom kompisar och fivem listan

Tillbaka