Accepterad Audi_123 | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Audi_123

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfons

Vad heter du på discord? audi69691

Ange ditt födelsedatum 11 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är 14 årig kille som är mogen och social, brukar va med kompisar och spelar även fotboll några dagar i veckan. spenderar även mycket av min fri tid på att sitta vid datorn o spela fivem oftast o då kör jag såklart Unive eller kan spela andra spel också men mest Unive. detta är när jag brukar spela
detta är när jag brukar spela:
Måndag 13:40- 21:45
tisdag 13:40- 21:40
onsdag 13:45 -21:30
torsdag 13:30 - 22:00
fredag 14:50 - 05:00
lördag : 11:00-05:00
söndag 11:00-22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år har jag spelat på servern men har tagit pauser hit och ditt så det lite olika

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig spelare som har tillgång till att kicka/banna och kan då underlätta för Staffs genom att kicka eller banna en timme det beror på vad spelaren har gjort för något dom ser då till att inte lallare existerar på servern för kan man inte rpa bra ska man lära sig så man inte gör samma sak igen. Man kan även dva bilar som bara står mitt i vägen så andra spelare inte kör in i dom och deras bil går sönder eller något annat.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för jag vill lära folk som inte följer reglerna och tillexempel kicka dom så dom fattar att man inte ska göra så och jag har även andra vänner som är servervakter och känner tre som har varit staff/mod så kan reglerna utantill ungefär men jag kan dom viktigaste som: sunt förnuft, meta, RDM, VDM och fearrp m.m. Och det är även dom vanligaste reglerna som brytts och jag tycker personligen att inga av reglerna ska brytas för regler är till att följa om man inte är intresserad av att följa reglerna så behöver man inte köra rp enligt mig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. 1. spawna in bilar för olika anledningar tex för att ens bilar gott sönder eller annat.
2. revive vänner efter ett skott scenario t.ex. dem blivit ner skottade o du ressar det blir abuse.
3. bringa personer till garage tex istället för dem ska rpa sig fram så blir de en abuse för i IRL skulle man behövt sprungit..
4. att specka ett annat gäng som man ska skotta mot eller storma för sin eget bästa.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka