Accepterad audi rs6 | Medlem ansökning [Shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

audi rs6

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? adis

Vad är ditt discord namn? burr_berry

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter pablo hajdini och växte upp i hammarby han hade en pappa, kenzo och en mamma klara. Hans mamma är 44år och hans pappa 46. Som liten bodde han i ett stort lyx hus, han hade många kompisar och allt var perfekt tills hans föräldrar berättade att han var adopterad. Han blev förkrossad och han ville ej leva mer, han sluta tänka på hur han bettede sig och sedan kom soc. Han blev bortförd från de som han hadde trott var hans föräldrar och flytta senare iväg till ett foster hem, pablo började ta droger och han blev mer och mer kriminnel. Han var med i det största gänget i hammarby och var där i flera år. När han blev 18 flyttade han hem ifrån och flytta tilll luleå. Där träffa han abdi som hade en liknande uppväxt som han. De blev bästa kompisar så startade jimmy Bloods. pablo gick med som vice boss Och de sköt och sköt tills jimmy Inte klara de mer. Hans kompis jimmy blev skjuten och han blev ledsen som aldrig förr och han svor på att ta hämd på de som sköt han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga långa scenarion som är planerade. Även rolig rp och kommer följa varje regel så gått de går. Jag kan ochså göra seriösa och utvecklade scenarion där jag inte tänker på att bara vinna. Ska försöka bli sv och hjälpa servern så det kan jag ochså bidra med om jag lyckas och sist spela för att alla ska ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska försöka förlänga scenariot så mycket som möjligt och göra det roligt för båda partnerna under scenariot och att det ska bli kul för båda parter och kanske lite spännande för alla parter så det är min förklaring.

Hur hittade du Unive? jag hittade av par vänner som sa att de e bra rp så jag vilde komma testa rp nivå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka