Accepterad Atto29 | Whitelist ansökning [Liam Eriksson] [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Atto29

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198030027908/home/

Vad är ditt namn i verkligheten? Atto

Vad är ditt discord namn? atto29 #4716

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Safe är 27 år gammal, växte upp med morsan i en liten by i orten. Gick i en helt vanlig skola blev mobbad mina första 5 åren har inte sett min pappa än men vet att han var inblandad i den kriminella världen. Jag har alltid haft min mamma vid min sida men vi behövde pengar och levde fattig några år, så började jag snatta här och där o det ena ledde till det andra. Tjänade ihop en del pengar och gav pengarna till morsan, en dag så blev jag presenterad till några grabbar i byn som kunde fixa stora jobb med en bra summa vilket jag var super nyfiken på. Men ett rån ändra mig för alltid där jag eller min kompanjon var tvungen att döda en person på grund utav att han hade sett våra ansikte vi vägrade göra det så maffialedaren sköt honom. Sen dess så har jag bestämt mig att jag ska göra rån ingen annan. Jag har bestämt mig för att starta ett nytt liv och flyttat hit är en glad kille och väldigt omtänksam om jag ser att någon behöver hjälp så räkna med mig jag hjälper alltid till.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad på den server för jag spelar väldigt ofta ca 3-4 timmar om dagen och vill i framtiden kunna bli typ servervakt eller något sånt så jag kan hjälpa till att få bort lallare m.m som jag möt på ganska många gånger och då inte kunna gjort något åt då och har ganska bra koll på rp då jag har 60 timmar plus på fiveM och ska försöka sprida så mycket glädje som möjligt och ha roligt. sen vill jag kunna skaffa jobb på typ marja lisas då jag märkt att ganska ofta inte är någon där som jobbar och det är kö på typ 5-10 personer men jag brukar spela på morgonen och i bland på kvällen och på kvällen är det fler inne men inte på morgonen och då om jag tillexempel får jobb på marjas så finns det nån som nästan jobbar hela tiden på morgonen

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag planerar att stanna på servern under en längre tid och då ha kul.

Hur hittade du Unive? Tipsad

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill smitta av min omtänksamhet och glädje till andra i samhället. Vill att alla ska tänka innan det gör saker och ha så kul som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Första gången jag joina något liknandet

Vidare till intervju, lycka till!

Vid Frågor Kontakta mig på DaBaby#0692

Whitelistad
Servervakt
DaBaby#0692
Öppen PM

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka