Attle nassar | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adam/Ugglan

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
5
Användarnamn: Attle nassar

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198757978063/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Niko

Vad är din discord tagg? Sullevan69 #2548

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? 3 varningar disc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Felaktig ban som blev godkänd men kom tillbaka på något sätt. Blev godkänd och kunde spela igår men sen kan jag inte komma in idag...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. saker som löst sig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Allt böjrade när jag blev bannad för 3 varningar i dc. Skrev en utförlig banöverklagan och blev godkänd på både discord och fivem. PRoblemet blev nu att jag aldrig blev unbannad på discord trots att flera mods och admins sa att dom unbanna mig eller ska göra det . Har i alla fall kunnat spela igår tills jag skulle logga in på kontot idag och då står det plötslogt att jag är bannad igen för samma sak? superskumt och vet inte varför det kommer upp då jag inte blivit bannad...

Har du lärt dig någonting efter din ban? ...

Har du läst våra regler? Ja

Finns ingen som heter Sullevan69 på discord som är bannad och ingen som heter Niko på steam därför ingen kan unbanna dig

Precis som Benny säger så står det inte att du är bannad från Discorden och då kan vi inte unbanna dig från Discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka