Ej Antagen attila____ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Attila

Icke Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Attila

Ditt discordnamn: attila____

Ange ditt födelsedatum 25 April 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för jag tröttnat lite på att RPa hela tiden och vill testa något nytt, Jag har rätt så bra koll på de flesta kommandon. Jag vill även bli staff då jag känner att jag skulle passa rätt så bra som det och tycka att skulle vara en rolig uppgift att ha på Unive. Jag har även varit Servervakt tidigare men efter ungefär några veckor senare så vart det Servervakt´s Wipe och jag blev av med den, så att jag har funderat ett tag och betsämt mig för att ge det ett försök på att bli staff. Mitt mål som staff kommer vara att inte göra några misstag och ta allting seriöst och gör mitt allra bästa! Jag vill även bli staff för att ta bort de spelare som inte följer Unive´s regler och rent sagt better sig illa och inte följer Unive´s standard. Jag kommer att vara trevlig i t.ex Reports och Don, jag kommer inte t.ex skriva någon och sedan direkt Stänga ticketen för det har hänt många gånger att staffs stängt min Report när jag har något mer att säga vilket kan vara jobbigt då man beöver skicka ut en helt ny report.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Om jag skulle säga något som inte fungerade på Unive så skulle jag säga är att det är många som brister på t.ex Social RP vilket kan vara att man från ingenstans kan hoppa ut och börja skjuta istället för att t.ex försöka lösa ut något. då det finns för många onödiga krig, de har oftast startat över att man tar varandras Områden då kan man stället försöka få tag i Bossen av det gänget och lösa ut något istället för att åka runt mitt i stan och skjuta varandra. Samt så har jag sett att på senaste så har det hänt allt för mycket att Lallare kommer in på servern och tar bilar och kör över folk, t.ex här om dagen så var det någon som tog en bil och körde över alla på sjukan så jag tycker att man ska vara mer vid områden där det är mer personer då det är oftast där som lallare försöker med något.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ta det individuellt för enligt mig så om någon begår ett regelbrott så ska man inte drabba andra, så man kan ta det individuellt med de personer som då begår regelbrott.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att det är viktigt att agera professionellt då desto mer man stressar så desto mer kommer man göra misstag, så om man gör något så ska man låta det ta sin tid satt allting blir så bra som det bara går och inte stressa igenom och göra flertal misstag.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer använda största del av min tid på Staff-Arbete såklart jag kommer att ta pauser och vara med vänner och så men jag kommer spendera nästan all min tid som jag är på min dator till Staff-Arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 5 Juni 2023 har jag spelat på unive så nästan ett år snart!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte som staff men jag har varit Servervakt vilket var en väldigt roligt sak att ha, då man fick RPa och ta åtgärder på folk samtidigt.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

++rep, mogen kille förtjänar att vara på staff teamet, har sätt hans tålamod och galna rp!, ni kommer inte ångra er! 🌹

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka