Nekad Attila | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Attila

Icke Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
5
Ditt discord namn: Attila7166

Ditt Hex-ID: 11000015c499e9f

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim.

Vem/vilka tog beslutet? LK040, Valentino1, Hapyxz, Ceon

Varför tror du själv att beslutet togs? För att vi blev efterföljda av två stycken bilar var av en av bilarna som vi visste var motparten och den andra antog vi var motparten eftersom de pratat med Porschen då och Porschen inte brytt sig och fortsatt jaga oss och då så skulle vår bil gå sönder och så svängde vi över till sidan och hoppade ut på bägge bilarna och började skjuta, då så träffade jag en person som satt i GTR:en och så var han tydligen inte med något gäng men ändå efterföljt oss och så blev det ju såklart ett missförstånd då jag trodde att han var motparten efter som han efterfölt oss men så var han igentligen inte med i något gäng vilket gjorde mig väldigt förvirrad och så blev det ett missförstånd på min sida då han som sagt följt efter oss och pratat med Porschen.

Hur är beslutet felaktigt? Det är både och, det kan ju se ut som "Shoot On Sight" men det var inte meningen att träffa någon som inte var motparten, men eftersom han pratat med Porschen och inte svarat oss när vi försökt prata med honom så var det ju svårt att förstå att han inte alls var med något gäng som vi då har krig med så jag tar det på mig att det ser ut som "shoot on sight" men jag hade inte kunnat veta då han inte pratat med oss men pratat med Porschen, så det blev svårt och förstå men blev ett missförstånd.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/iYhKm1dof1BbZiBGT?invite=cr-MSx1Y2gsMTg5NDY3ODc3LA

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka