Attila | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Attila

Icke Medlem
Meddelanden
139
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Attila

Ditt discordnamn: attila7166

Ange ditt födelsedatum 25 April 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag i allmäntheten tröttnat på att RPa och är sugen på att prova på något nytt och då är det specifikt ett område som jag vet att jag skulle passat in och lokar mig som mest vilket är Donation området. Jag har hållt på med vapen och bil handlings för skojs skull på min fritid då jag tyckt att det är kul. Så det är därför jag vill bli staff och förhoppnings hamnar i just Donations området. Jag kommer att göra bästa och alltid försöka bemöt personerna i Donation trevligt och försöka hålla en så glad och trevlig stämning som möjligt. Jag kommer också brida med mycket aktivitet och så kommer jag såklart försöka ha det så kul som möjligt men också ta det jag gör seriöst och fokuserat. Jag kan även många kommands som man kan behöva använda.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är för mycket lall på allmänna ställen som sjukan samt att folk inte RPar på sina känslor på sjukan när de bara dumpar kroppar på sjukvårdarna och sedan bara drar och gör något för att det tänker att det bara är ett spel och att deras vän kommer komma tillbaka till liv. Så det är det som jag tycker inte fungerar på Unive just nu.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att vi borde antingen ta de i support eller ta de individerna i staffsamtal och fråga hur det helt ärligt tänker när det springer in och bara dumpar deras vänner mitt i nyllet på sjukvårdarna.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin staff roll enligt mig är att hålla en god ton mot andra staffs eller spelare och inte sitta och skricka på varandra. Samt så ska man alltid försöka hålla sig lugn för att förhoppningsvis inte göra misstag eller bli stressad och göra något dumt som man ej borde göra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att tillstörsta dels göra staff arbete men jag kommer såklart behöva gå i skolan och göra lite saker i mitt eget liv. Men jag kommer knappast att RPa ifall jag skulle bli staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Lite över 2 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

+rep kompetent grabb som skulle passa som staff då han bidrar med en sån sjuk klass rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka