atteyee | Chef-jobb ansökan [Inquisitor] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

atteyee

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Inquisitor Chef

Vad heter du i verkligheten? Altin

Vad är ditt användarnamn på discord? atteyee

Ange ditt födelsedatum: 29 November 2001

När fick du medlemskap på Unive? I början av januari 2025

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Mina erfarenheter som jag haft sedan tidigare är att jag är biträdande chef på inqusitor och har varit det ett bra tag nu och tagit hand om företaget på senaste då vi bytt chef ett antal gånger. Jag skulle säga att jag har väldigt goda erfarenheter då jag har jobbat här i nästan 5 månader nu så hur allt fungerar och ha en god service är inga problem för mig. Jag är även väldigt bilintresserad så de leder till att de finns stora intressen att driva ett bilföretag.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina planer kring detta jobbet är att göra så att aktiviten blir bra då vi alltid ska ha folk i tjänst som jobbar vilket de är väldigt dåligt med just nu. Jag kommer gå igenom i både discord samt i panelen för att se vilka som jobbar mycket och vilka som inte jobbar alls och sparka de som inte är aktiva för att sedan ta in nya folk som är sugna på att jobba hos oss. Kommer att försöka få till så många evenemang som möjligt vilket kommer leda till att de lockar fler kunder samt att vårat namn blir mer hörd av tex nya invånare i staden. Jag kommer även att göra inqusitor till en trygg och trevlig plats så att kollegorna samt alla som kommer till oss ska känna sig välkomna. Discorden kommer jag ändra mycket i då jag tycker den ser lite huller om buller ut nu. Kommer även gå till alla företag och kolla till rabatterna då just nu som biträdande chef ville inte cheferna uppdatera rabatterna. Kommer även ta in nya personalansvariga samt en ny biträdande chef då min plats blir ledig så de kan hålla lite koll på saker och ting också. Sammanfattningsvis är mina planer med Inqusitor är att göra den till en bra plats igen som de va förr, Folk va sugna att komma förbi och kolla bilar samt göra något roligt för invånarna så som event osv osv.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet kommer att va väldigt bra då jag redan jobbar en del nu som biträdande chef. Vissa dagar kommer nog va lite sämre men de är om jag behöver göra något i verkligheten.

Har du läst våra grundregler? Ja

+++rep Förtjänar chef något enormt. Mycket kunnig inom yrket samt professionell, han är även redan biträdande chef vilket innebär att han har god koll på Inquisitors nuvarande status.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka