Antagen atteyee | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

atteyee

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Altin

Ditt discordnamn: atteyee

Ange ditt födelsedatum 29 November 2001

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff då jag tror jag skulle passa bra som en helper då jag är väldigt mogen samt kan ta bra beslut, Jag har även bra koll på hur man ska rpa och alla regler inom denna server. Har även varit Server-Vakt nu i några veckor vilket har bidragit till en bra grund som staff. Jag är väldigt aktiv om dagarna så kommer kunna lägga stor del av mitt spelande på att hjälpa folk samt Specca runt på folk och kolla efter om någon gör fel.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker att Krim rpn inte fungerar bra då det är väldigt brist på de sociala alltså folk skjuter utan att prata samt gör allt i sin makt för att vinna scenariot. De är även mycket folk som enbart kommer in för att lalla på unive vilket leder till att rpn förstörs väldigt mycket. Det är även väldigt jobbigt på nätterna då jag är vaken när man tex dör av en lallare och inte kan göra något åt de då sällan någon staff är vaken då. De är även väldigt många helpers just nu som man ej får hjälp alls av.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man kan lösa de jag nämnde ovan genom att ta hårdare åtgärder som tex att specca mycket, ge dom som lallar permanent bann för de är ju endå här bara för att förstöra. Dom som Rpar kriminell på servern dra deras krim samt ge dom prisökning så de lär sig av sina misstag.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? De viktigaste för mig är att behandla alla lika och med respekt. Jag kommer att lyssna på båda parter och va väldigt seriös innan man tar beslut så man inte gör ett förhastat beslut. Men även att vara professionell betyder att man inte ska behandla vänner bättre än andra som behöver hjälp, Tex att man inte gör allt för att sina vänner ska vinna scenariot o inte ge dem åtgärder när de gjort fel.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag lägger mestadels tid på att sitta vid datorn då jag är sjukskriven så gör inte så mycket om dagarna. Men de betyder att jag kommer kunna fördela tid på att rpa samt att hjälpa folk. Mycket av staffarbete kommer ske under dagen då många inte är aktiva, men även mycket på kvällarna samt nätterna.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 8 Januari

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter om ni nu anser att Servervakt är att vara staff. Men förr när jag rpa för 4-5 år sedan va jag staff på många servrar jag körde på.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är redo att jobba inom vilken som helst av de områden

+ rep han gör verkligen sitt jobb som servervakt och han är trevlig och visar respekt till allt och alla. Han kan nog alla regler för rpar med hnm i unive och känner att han är stabil och verkligen hade passat som staff. Till exempel bara för gänget så har han suttit från 02:00 till 07:00 bara för att prodda och sånt och redan där ser man ju att han brinner för detta och han kommer nog kunna göra samma till staff jobbet. Hade viljat se honom som staff i unive asså för hade kunnat se honom där och att han passar där och gör sitt jobb.

+rep speccat han en del & vart med honom in-game, han är en rolig grabb med bra humor, Han är mogen av sig. skulle säkert passa in i staff teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka