Accepterad Attematte | Medlem ansökning [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Attematte

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Atlas Fallenius

Vad är ditt discord namn? Zyphen#2150

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rasmus Karlberg 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Givmild, Optimistisk och Ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rasmus växte upp i en liten by på västkusten i USA ungefär i Californien. Växte upp med båda föräldrarna utan större problem med hans syster som heter Amanda. När han var yngre gillade han tv spel, mest skjutspel exempelvis Call of duty och Mortal combat. Hans pappa var väldigt insatt i bilar och älskade motorer vilket gjorde att rasmus senare fick ett stort intresse för motorer och bil delar. Hans mamma var intreserad i Bokföring och skapade eget företag 2014 som handlade om inredning. Rasmus flyttade till Sverige när han var runt 19 år och har bott i Sverige nu i 4 år. Han planerar på att skaffa barn i framtiden och han vill även ansöka till polismyndigheten i hand närområde. Han har även planerat på att flytta tillbaka till USA när han blir äldre (Pansions åldern) och bo på den östliga sidan vid Florida. Han planerar på att skicka sina framtida barn till collage i USA så att de kan växa upp där och fortsätta hänga med kompisar sen när de ska flytta till Sverige om de bestämmer sig för det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rp nivå med stöd om att jag har 500 timmar på FiveM som är bara rpande. Jag ska även tillbringa hjälpsamhet och positivitet till servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man gör saker som gör den andra personen glad eller framgångsrik, istället för att bara tänka på sig själv. Tänk dig att du och en kompis spelar ett spel. Om du låter din kompis vinna ibland, eller hjälper dem när de har problem, kan det göra att ni får roligare tillsammans och att ni blir bättre vänner till exmpel skulle jag säga.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag. Jag råkade VDM när jag skulle köra ut från en parkering och av det lärde jag mig att jag ska vara försiktigare som man ska vara i verkliheten såklart.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming, VDM, RDM, Powergaming, combat logging, copbaiting, suntförnuft, NLR, fear rp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en väldigt aktiv spelare som är även villig i snarare framtid ansöka som staff

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka