Accepterad atro | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

atro

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197965592252/

Vad är ditt namn i verkligheten? adrian

Vad är ditt discord namn? atro#1850

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2006

Berätta om din karaktär. magnus är en rolig och knäpp person gillar att få presentar och äta högrevs burgare 150g. han älskar att va med sina vänner och va med i gäng. han har ansökt många gånger men blir nedslagen av gängen. han gillar att åka ambulans för då går de fort som i tusan. men han blir stannad ofta för fort körning men magnus tycker att fart bara är en siffra som han säger hela tiden till polisen men dom lyssnar inte på han för att är ofta på värkad av weed eller canabis. han brukar knara i smyg men han slänger allt i en buske när han ser personer. Magnus gillar att klubba och dricka han tycker de smakar lakrits med kanelbulle. magnus kan man inte ta seriöst han kan skämta om vad som hälst och göra vad som hälst och de är därför han brukar göra sina vänenr iriterade men han vill aldrig göra nån ledsen men om han gör de betalar han dom 30k i kontant. han älskar brudar men får aldrig nån han tycker de är fusk om man har tjej men inte han ;(. Magnus gillar presenter men inte att ge presenter.
han bor i ett skrutit hus i sandy med sin hund bobby och bobbo han älskar dom så jävla mycket han brukar berätta hemligheter att han blev mobbad och att han gillar canabis lika mycket som dom. han är född 1980 och är en stolt gubbe inte arg eller skrynkor snäll och farlig brukar ha på sig adidas och jordans han älskar dom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill göra rp på hög nivå och kunna rpa bättre är snäll och kaxar aldrig i mot staff eller dom som bara gör sitt jobb försöker ha hög rp som möjligt och kunna få känna mig som en del av cummunityt. kan spela hur flera timmar om dan typ varje dag är intresserad av mer av unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? rolig grej med svenska gta 5 rp så börja med de mycket kompisar tipsa som också kör fiveM med snabba bilar typ med riktiga bil märken som och allt är svensk så de känns realistiskt

Hur hittade du Unive? såg streamers som spela fiveM och först fatta jag inte va de va men sen kolla jag mer och mer och börja se att de va kul och sen kom kompisar och tipsa så jag börja med att lalla runt lite men börja fatta att de är kul på riktigt så börja köpa mina egna bilar och körde runt och sen var jag inte i unive världen

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att få hög rp och inte lalla ska ha roligt men inte förstöra nåns annans rp så ska inte lalla och ska rpa på hög nivå så att de ska bli så värkligt som möjligt så de blir kul för alla.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få jobba som crime och skaffa eget gäng och att få mafia bil så jag kan rpa bättre än vanligt. att få unive roligare än för och ha bara så kul jag kan ha det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? fattar till 101%!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka