Accepterad ATRO. | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ATRO.

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad heter du på discord? Adde56

Vad är ditt Hex:ID 1100001005146bc

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15:30 -- 21:00
Tisdag 14:15 -- 21:00
Onsdag 15:55 -- 21:00
torsdag 14:50 -- 21:00
Fredag 14:50 -- 01 med pauser
Lördag 10:00 -- 01 med pauser
Söndag 10:00 -- 21:00 med pauser

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit medlem i cirka 2 månader men har varit medlem i 2 år om man inte räknar med när jag blev av med rollerna

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15 gånger går ej att bifoga bilden finns ingen knapp

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts uppgift är att kunna hjälpa till om det behövs. Man kan underlätta för staff teamet att om någon lallar på piren och du är där så kan du bara banna snabbt. Man ska också kunna hjälpa personer och kunna höja rpn så att ingen gör regelbrott eller något dumt. Man ska hålla extra koll men man ska inte rulla med toggleid hela tiden bara om man kanske är på piren och man behöver se ids då många lallar där. Man ska inte leta efter problem spelare du ska bara banna/kicka om det behövs vid vissa områden.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vill kunna hjälpa men också få bort vissa spelare som inte kan bete sig. Kunna dva bilar som står trasiga mitt i vägen så annan trafik inte heller krockar med den trasiga bilen. Jag vill kunna underlätta för staff teamet och att kunna hjälpa staffsen om jag ser att ett regelbrott håller på så behöver man inte vänta på en staff utan jag eller någon annan kan vara snabba på att banna så det blir smidigare och bättre för staffsen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man gör något som man verkligen inte ska göra. Ett exempel är att man använder sina perms som ett hjälpmedel i ett scenario som T.ex. revivar när man dör, har toggle id på så man ser personer igenom väggar som ett wall hack. Du får bara använda dina perms i speciella tillfällen som om du buggar eller någon gör regelbrott annars ska man absolut aldrig använda sina perm för sin egen fördel eller för att kunna vinna ett scenario. Men man kanske också använder det för att använda sina perms som en hämnd att banna en person för man har lite bråk med den och det är helt förbjudet då man fick sina perms för en anledning och man ska inte bara lalla med det.

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din ansökan innan den automatsik nekas.

Tillbaka