Accepterad atrix00 | Ban Överklagan [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

atrix00

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145317658/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? atrix00#7288

Vem var det som bannade dig? Tarzan

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_20230203_173931.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råka tydligen stream snipa någon, fast jag inte menade att göra det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja, jag ringde in min bil. Jag gick in i min bil och jag började köra. När jag körde förbi polis stationen. Då såg jag att där var jätte många bilar parkerade så jag titta in i polis Staionen. Då när jag titta in så var där jätte många personer som stod runt om kring någon. Så jag gick in i Polis Stationen och skulle se vad det var med den personen som alla va vid. Ja och då så bara blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var faktiskt mitt fel att jag gick in i polis stationen. Men jag visste ju inte att det var någon kändis där inne. Jag skulle bara som sagt se vad det va som hände. Ni kanske trodde att jag visste vem det var som va där inne, men tro mig, jag hade ingen aning om vem det var. Så det var typ en felaktig ban fast inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit bannad en gång förrut fast bannen var bara i en timme. Jag fick bannen för att jag döda och loota en kille.
Jag har lärt mig att jag aldrig mer ska döda någon bara för att dom har snackat skit om mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske skulle inte gå in i polis stationen. Då skulle jag kanske inte blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag aldrig mer ska gå till något ställe där det är jätte många folk på samma plats typ.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes jag förstår-

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka