Nekad Atrazinx | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Atrazinx

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Atrazine27/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? Atrazinx#2121

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär är en trevlig men ganska bestämd person som är rak och ärlig med vad han tycker. han har haft en helt okej uppväxt men han är inte från någon direkt rikemans familj mer medel familj som liksom har bra med pengar men kan inte köpa exakt vad som helst. min karaktär har lite erfarenhet sen innan från andra städer han har både kört på svenska och engelska men mest svenska servers tillbaks till min karaktär han har fått mycket kunskap av att kört på mycket olika serverar och tror att eran kan hjälpa han att utvecklas men inte bara han kommer tillföra mycket energi och glädje men även bra scenarion han har även erfarenhet om att vara taxichef och har erfarenhet inom att ha egenfirma. när min karaktär blivit äldre så har han blivit mycket framgångs rik inom många olika branscher bland annat taxi bilförsäljare och även andra yrken enkelt sagt mångsysslare och även väldigt flexibel och kan jobba med typ allt även fast han lägger ner mycket tid på jobbet så spenderar han mycket

Varför ska just du bli whitelistad? för jag skulle nog kunna komma på roliga scenarios och ha skoj med folk

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag tycker att det är väldigt bra server

Hur hittade du Multistaden? mina polare spelade på den och bad mig att joina

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha skoj men fortfarande köra seriöst och komma upp till toppen av berget

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? inte längre men jag körde på rosberget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka