Accepterad Atoxx | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Atoxx

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? André Nyström

Vad är ditt discord namn? Atox6651

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2006

Berätta om din karaktär. Mitt namn är André Nyström, Under hela mitt liv har jag levt i drog livet, min pappa var en grov kriminell redan från den dag jag kom till. Min pappa överdosade min mamma och mitt ända syskon eftersom mitt syskon hade downsyndrome. Jag umgicks aldrig med vänner och jag fick lära mig i tidig ålder hur man langar droger. Precis när jag hade fyllt 20 blev min pappa fångad och torterad till döds, nu var det bara jag kvar. Därför vill jag gå med i ett grovt kriminellt gäng och visa pappa hur man egentligen gör, men det kommer kräva blod, tårar och svett för att få det som jag vill ha. Så jag flyttar till en ny stad långt bort från pappas grav och gäng så jag kan gå med i mitt eget lila gäng som kommer bli störts och ta över hela staden. Jag har några få intressen men 2 av dem är Bilar och business och jag älskar pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rollspel, jag har och kört hyfsat lite om man jämför med andra som kör men under den tiden på FiveM så har jag tagit det seriöst. Många brukar inte ta rollspel så seriöst men det gör jag, inte bara seriöst utan jag är engagerad i det jag gör. Jag tar RP på fullaste sätt och mitt mål är att både jag och andra ska ha kul när man rpar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att alltid vinna i varje scenario, som jag sa innan så ska man spela och rpa för allas vinst och för att alla ska ha kul.

Hur hittade du Unive? Vänner introducerade mig

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka