Accepterad Atox | Ban överklagan [Wagner]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Atox

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199106399518/

Ditt Hex-ID: steam:110000144509d1e

Vad är din discord tagg? Atox #6651

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: ooc ~Bosse. Återstår: 6 dagar 5 timmar 13 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sparkade på en killes bil och sa att han var en jävla tomte.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ska berätta hela storyn nu. Det började med att jag åkte till bennys och hade nyss köpt en ny Vovlo 740 som jag skulle pimpa. Jag ställde mig i ledet och han framför påstod att jag körde in i hans bil. Jag gick ut och kollade och det var typ en halv meter mellan bilarna, jag sa förlåt och han fortsatte klaga. Jag visste inte vad jag skulle göra mer där. Sen satte han sig i bilen och backade på mig 2 ggr så min front blev helt söndrig. Då sa jag att han var en jävla tomte och att han borde betala för det när jag ska göra vid min bil. Han sa inget och gick då och började sparka på min bil, då gjorde jag oxå det och de var skit dumt av mig för jag blev bannad då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att han bannade mig för att både jag och han proviserade varandra men jag tycker de var lite överdrivet med en veckas ban. Jag tycker de skulle varit 1 eller 2 dagar eftersom det är första gången jag blir kickade eller bannad och de var inte så grovt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad förr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra där ifrån eftersom det var en lång kö och de är bara dumt att bråka och sen bli bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jätte mycket. T.e.x inte hålla på att fortsätta bara kör iväg om de minsta bråket eller tjafset uppstår. Eller ringa polisen så att dem kan reda ut det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka