Accepterad Atja | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Atja

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121854299/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Arneros

Vad är ditt discord namn? Atja#6145

Vad är ditt födelsedatum? 26 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn heter Ebbe Sjögren. Denna individ är född 1986 och är en individ som har haft en uppfostran på Göteborgs gator Ända sen Ebbe föddes har han upplevt det kriminella livet i sin närvaro, med familje-medlemmar och nära vänner fallit offer för dess livsstil. Kriminaliteten har gjort Ebbe till en självsäker person då han står upp för sina åsikter och för vem han är. Redan vid tidig ålder såg han sina närmsta vänner blev involverade i kriminaliteten som involverades av droger och vapen. Ebbe kände under tidigare delar av sin skolgång, att även han var tvungen att fortsätta i detta spår som sina vänner och enstaka från sin familj. Ebbe har också ett stort intresse för bilar då hans morbror jobbar med bilar och Ebbes pappa har en väldigt fin bil. Ebbe har nu satt sig själv i en svår position då han inte kan välja mellan att bli bilmekaniker eller gå sina förfäders spår och bli kriminell.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att det här är en bra server med mogna människor. Jag tror att jag är lämplig för Unive, för vad jag hört från vänner och vuxna är jag väldigt mogen.
Jag har letat efter en server som har många människor i och staffsen bryr sig om den.
Jag tycker att rollspel är väldigt intressant, så jag tror att jag kommer att spela mycket på den här servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker Unive är så bra för att det är så hög rp nivå och tycker också det är väldigt roligt att det finns en server som har så hög rp nivå!

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom kompisar och streams

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att förbättra min rp. Bli Krim eller meko/falck/auto, ha social rp. Gör utvecklade och bra scenarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att få medverka i många scenarion och höja min rp nivå då jag redan har en väldigt hög rp nivå då jag spelat Unive ett bra tag nu. Jag vill också vara med och hjälpa till och utveckla servern så att det blir så bra som möjligt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka