Accepterad Atix | Ban överklagan (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Atix

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199258370374/

Ditt Hex-ID: 11000014d5f8146

Vad är din discord tagg? Atix.#4706

Vem var det som bannade dig? Noaho

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan krim och lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig på grund ut av att han såg mig vara inne i ett så kallat gänghus. Jag hade ingen aning om att det var ett gänghus då jag träffade dem utanför och dem bad mig att följa med in. När jag gick in så blev det lite hetsig stämning och dem trodde att jag var med i ett gäng fast att jag var icke medlem vid den tidpunkten. Jag har nyss börjat köra igen på servern och jag har skaffat medlem och vill kunna börja min rp karriär igen här på Unive och jag tycker inte jag gjorde ett stort fel som jag borde ha 4 dagars ban för utan istället tycker jag att en mindre ban eller kick hade varit rimligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackade med ett antal personer och bad om ursäkt till dem, sedan kallade dem mig hund och då valde jag att säga det tillbaka, sedan sköt dem mig när dem sa att jag fick gå därifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en blandning utav en felaktig ban och att jag gjorde fel för att jag gjorde inget grovt fel utan bara kanske något mindre fel. Tycker verkligen inte att jag borde fortsätta vara bannad då jag har väntat i ett antal dagar nu och jag ångrar hur jag betedde mig för det var en lite lallig stämning mellan oss i det scenariot men jag tycker ej 4 dagar för det är rimligt och jag har ånger för det jag gjorde, det ända jag vill kunna uppnå med denna banöverklagan är att kunna börja rpa igen på denna server då det är helg och då tycker jag det är synd att man ska sitta och göra inget för att man fick en för lång ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte vad jag vet. Har tagit ett stort uppehåll från denna server och varit ganska inaktiv, sedan är jag en erfaren rpare så jag begår ej fel under en vardaglig rp stund. detta är ej vanligt för mig att få ban och jag skulle verkligen uppskatta om ni kan ge mig en ny chans till att kickstarta min rp karriär igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det skulle jag kunnat gjort, jag skulle kunnat ha en seriösare ton mot dem jag pratade med och jag tror inte att jag tog det seröst i tillfället vilket är ännu ett fel jag gjorde, så absolut att jag kunde och borde gjort annorlunda i den situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut. Jag borde ej ha haft den känslan och mitt kanske lite lalliga beteende som jag hade i den situationen, sedan hasde jag heller inget direkt konsekvenstänk när jag rpade vilket var något jag tagit lärdom av.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka