Nekad Atayaaa7 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Atayaaa7

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198421027323

Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? Hamodiii_Ataya#2518

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Ataya, är en 23-årig man som är kriminell. Han var en brottsling från 7 års ålder och stal leksaker och godis, men det var inte så stor grej, tyckte hans mamma. Så när han växte upp runt 12 års ålder blev han ledare för ett gäng som hette slaktarna. Han satt i centrum hela dagen och sålde droger. år senare fick han ett erbjudande från sin chef att bli ny chef för slaktarna, eftersom han varit slaktarna lojal i många år, tackade han ja och gick vidare med sitt liv. En dag planerade han ett bankrån med gänget men det slutade inte bra så de tappade många medlemmar. Vid det här laget bestämde sig Ataya för att flytta till en ny stad från början.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag blir medlem för att jag spelar mycket på den här servern när jag tycker om communityn och jag blir medlem för att jag får bra och hög rp i seriösa och höga rp-scenarier som kan öka rp-nivån på servern och jaga efter att uppmuntra andra spelare . att rpa på ett bra sätt, inte lally.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min rp kommer med väldigt bra mycket rpd-scenarier som är seriösa och lockar folk att spela mer och mer. Jag kan faktiskt också motivera andra spelare bättre och mognare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive av en vän som rekommenderade er och ville att jag skulle testa det och jag har spelat här innan.,

https://www.unive.se/posts/412304/react?reaction_id=1

Senast ändrad:
Tillbaka