Accepterad ataya | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ataya

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135679928/

Ditt Hex-ID: 1100001460f65b8

Vad är din discord tagg? av3nda

Vem var det som bannade dig? Derpy face men han är ej staff längre

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-02 231355.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog spawnmenu när det ej vart tillfälle att göra de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Strax innan jag blev bannad valde jag att använda spawnmenyn för att utvärdera min ostadiga internetanslutning. Samtidigt ville jag undersöka om dessa tekniska problem hade en direkt påverkan på mitt spel, vilket ibland ledde till att det frös sig. Trots mina initiala intentioner att lösa tekniska utmaningar, inser jag nu att mitt agerande bröt mot spelets regler och resulterade i en bannlysning. Jag är medveten om att det finns andra, mer adekvata sätt att hantera tekniska frågor, och jag beklagar min bristande bedömning i detta fall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vill uppriktigt be om ursäkt för mina handlingar som ledde till min bannlysning. Jag inser nu att mina val var felaktiga och hade en negativ påverkan på spelgemenskapen. Jag ångrar djupt den olägenhet och sorg som jag orsakade för andra spelare och förstår att mitt agerande bröt mot spelets regler.
Under den specifika händelsen var jag inte medveten om de konsekvenser som mina handlingar skulle ha för andra. Jag förstår nu att jag borde ha varit mer ansvarsfull och respekterat serverns regler. Min avsikt var aldrig att skapa obehag eller störa spelet för andra, och jag inser att jag borde ha agerat annorlunda.
Jag tar fullt ansvar för mina felsteg och är redo att lära mig av detta misstag. Jag försäkrar er att jag inte kommer att upprepa liknande beteenden och är redo att följa spelets regler med noggrannhet och respekt. Jag hoppas innerligt på att få en chans till återanslutning till servern och att kunna bidra positivt till gemenskapen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Efter att ha återvänt till spelet efter ett års paus, bror, inser jag att mina tidigare bans är suddiga i minnet. Jag beklagar djupt mitt agerande och den potentiella störningen det kan ha orsakat i spelgemenskapen, bror. Jag inser nu att jag borde ha hanterat tekniska problem på ett ansvarsfullt sätt istället för att riskera regelbrott, bror.
Jag ber om ursäkt för att inte ha kommunicerat mina problem öppet och sökt hjälp från staff eller via spelets forum, bror. Jag tar fullt ansvar för mina felsteg och lovar att vara mer medveten om att följa spelets regler. Jag hoppas på en chans till återanslutning och att kunna bidra positivt till gemenskapen i framtiden, bror. Tack för din förståelse och möjligheten till en ny början.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nu när jag ser tillbaka på situationen, bror, inser jag att jag kunde ha agerat annorlunda. Istället för att använda spawnmenyn för att testa mitt internet och lösa tekniska problem borde jag ha letat efter andra sätt att diagnostisera mina problem utan att riskera att bryta mot spelets regler. Jag borde ha sökt andra, tillåtna metoder för att diagnostisera och lösa mina tekniska problem istället för att riskera en regelbrott.
Att använda spelets inbyggda chattsystem eller söka support från staff och spelets forum hade varit bättre alternativ. Genom att kommunicera mina problem öppet och söka hjälp på ett sätt som överensstämmer med spelets regler hade jag kunnat undvika risken för regelbrott samtidigt som jag fick den tekniska support jag behövde, bror.
Jag ber om ursäkt för det olämpliga agerandet och lovar att vara mer medveten om att följa spelets regler och använda de tillgängliga kanalerna för hjälp om liknande tekniska problem uppstår i framtiden, bror. Tack för din förståelse och jag ser fram emot att bidra positivt till spelets gemenskap med respekt för dess regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter min ban har jag fått möjlighet att reflektera och lära mig, bror. Det var ett misstag att använda spawnmenyn för att lösa tekniska problem. Jag borde ha sökt tillåtna metoder istället för att riskera regelbrott, som att använda spelets chattsystem eller söka support från staff och forumet. Jag har lärt mig att följa spelets regler är avgörande för en positiv spelupplevelse.
Jag kommer vara mer medveten och använda rätt kanaler för hjälp i framtiden. Jag ber om ursäkt för det olämpliga agerandet och hoppas på möjligheten att återvända på ett positivt sätt, bror. Att ha fått tid att reflektera har verkligen gett mig insikter om hur jag kan förbättra mitt uppförande och jag ser fram emot att visa min åtagenhet att respektera spelets regler och bidra positivt till gemenskapen. Tack för din förståelse och förhoppningsvis får jag chansen att återansluta till spelet på ett ansvarsfullt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det vet jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka