Accepterad AT_Official | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real.Glock

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Antonio

Vad är ditt discord namn? atofficial

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Antonio, Toretto, 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Rolig, omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans bakgrund var väldigt tuff där han förlorade sina föräldrar under en tidig ålder där dom blev mördade framför han sen dess har han letad efter hans föräldrars mördare som kriminal inspektör för Malmö polisen han fångade aldrig dom. Sedan fick han ett brev ett annonymt skickad brev där det stod i brevet att dom som mördade han föräldrar flydde till Unive City där han valde att förflytta sig från malmös polismyndighet till Unives för att leta rätt på dom han var väldigt fast vid det att hans föräldrar skulle få rättvisa mot dessa kriminella avskum han älskade sina nära och kära han tog hand om dom väldigt väll. Sedan hans framtids planer är att få tagg på dessa personer få rättvisa för sina föräldrar sedan skaffa ett nytt liv på unive där han kanske till och med får dimplomer och blir ganska högt uppsatt inom polisen då han var det innan. för cirka två år sedan var han kommisarie på unive men sedan flyttade han tillbacks till malmö för att försöka få reda på vad som hände med hans föräldrar men nu väljer han att komma tillbacka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och välutvecklade scenarios. Ingen lall ifrån min sida. jag har spelat här innan det var vid 2021-2022 lite i 2023 sen sluta jag med fivem ett litet tagg sen har jag då varit staff påå unive tidigare och lite annat som medlemskaps ansvarig här i unive och vill satsa allt samt försöka att bli polis och hjälpa polis rpn att bli så rolig som möjligt för alla spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att när man är i ett scenario att rpa för att andra parten ska ha kul i det samt att jag inte ska köra för att vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte vad jag minns det var 2år sen typ jag spelade på unive

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming = Man ska rpa på sina skador och inte tro att man har omänskliga krafter. Metagaming= Att man inte ska något från discord tex.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka