Nekad AT_Official | Beslut Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real.Glock

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
3
Ditt discord namn: atofficial

Ditt Hex-ID: steam:11000014a19dfd8

Vad för typ av beslut gäller det? ban samt indragna roller för var test medlem och kriminell

Vem/vilka tog beslutet? COL

Varför tror du själv att beslutet togs? För att han trodde att jag clogga samt tog spawnmenu för att undvika ett scenario

Hur är beslutet felaktigt? Jag vart dödad under en skottlossning sedan hade det scenariot varit slut tre minuter efter att jag dog sedan så stack alla från mitt gäng därifrån och försökte ta med sig några sedan vart jag burren ner sedan släppte personen mig och körde iväg med en annan person sedan så vart jag kanske låg jag där en period till såg bilar köra förbi kanske två gånger sedan så körde dom mot framsidan av hamnen där man tar över jag ser inga bilar på 5-10min och inga skottlossningar så då väljer jag att quita men istället råka skriva spawnmenu för min storebrorsa sa ta spawnmenu bara men skulle skriva quit för att jag var tvungen att gå ut sedan så blir jag bannad för clogg samt spawnmenu under pågående scenario när det it var något scenario det var slut 3minuter efter att jag dog kolla loggsen när jag dog och när jag quita så kan ni själva se att det it hade varit något scenario så länge samt att hade jag hört skott osv då hade jag förstått bannen eller om jag hade hört bilar eller polis sirener men ingen av det hörde jag inte så fattar it hur det var clogg samt spawnmenu under pågående scenario

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inget bevis för behövde quita det ända jag han se va att COL Pma mig "Snyggt." så skrev jag till han vad som hände men ändå valde han att banna mig om det var så att det hade varit ett scenario hade jag aldrig cloggat vrf skulle jag ens göra de under ett scenario när jag har spelat på unive i nu 9dagar felfritt utan att göra ett ända regelbrott sen helt plötsligt sita dagen när jag kan få medlems rollen 17:25 göra det grovaste felet av dom alla regelbrotten? jag var en aktiv spelare som tog rpn seriöst sen händer detta jag gjorde inget fel för det var inget pågäende scenario!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka