Nekad astroyey | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astroyey

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 421 — Övrigt
Anledning: Fusk.
Personal: Momo
Datum: 2025-12-27
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv från mitt perspektiv så satt jag hemma och tog det lugnt jag kollade youtube och då fick jag ett meddelande av momo som bad mig hoppa support jag gick direkt in utan att tveka eftersom jag inte hade något att dölja väl inne i support började dom göra en pc check och jag samarbetade fullt ut hela tiden under kontrollen efter en stund hittade dom filer kopplade till eulen på min dator och då förstod jag direkt att det skulle bli ett problem även om jag själv inte hade använt det i fivem eller på unive jag försökte inte neka eller gömma något utan var ärlig hela tiden efter det fick jag veta att jag blev bannad och senare blacklistad från både servern och discorden.

Tar du ansvar för det som hände? ja jag tar fullt ansvar för det som hände även om jag inte använde fusket så var det mitt ansvar att inte ha något sådant på min dator från första början jag inser nu att det var ett stort misstag och väldigt oansvarigt jag försöker inte skylla ifrån mig på någon annan eller komma med ursäkter utan jag står för det jag gjorde fel och accepterar att det fick konsekvenser

Vad har du lärt dig sedan dess? jag har lärt mig att man måste ta regler på största allvar och inte anta saker jag trodde tidigare att det var okej att ha sånt på datorn så länge man inte använde det men jag förstår nu att det är helt fel jag har också lärt mig hur viktigt förtroende är på en rp server och att det kan försvinna direkt jag har tagit bort allt som kan kopplas till sånt här från min dator och jag har blivit mycket mer noggrann med vad jag har installerat och hur jag följer regler jag kommer aldrig sätta mig i en liknande situation igen.

Varför ska vi ge dig en till chans? jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag har varit ärlig genom hela processen och tagit ansvar för mitt misstag jag har aldrig använt fusket i spelet och hade ingen intention att göra det jag vill verkligen spela seriöst och bidra positivt till servern jag är villig att bevisa det genom mitt beteende om jag får komma tillbaka jag förstår att förtroendet är skadat men jag är redo att jobba för att bygga upp det igen och visa att jag har lärt mig av detta och att det inte kommer hända igen.

Har du bevis som stödjer din överklagan?
Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

jag har varit bannad i snart 4 månader och jag vill gärna få en sista chans på unive, jag vet att Redbull sa att jag inte skulle göra en till överklagan men jag vill verkligennnnnn få 1 sista chans och jag har tyvärr inte pengar just nu för att betala unban men jag vill ändå kunna spela unive igen.

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka