Accepterad AstroNox | Medlem ansökning [bizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Noxy!

Icke Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
74
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Noxy#8572

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leonardo Vinecci och är 24 år gammal. Leonardo är en väldigt stilig man, han är uppvuxen i en förmögen familj med sina 2 föräldrar och sin yngre syster Maria. Leoarndo har alltid vart en extrovert person, han älskar att träffa nytt folk och han är lite mer av en "babblare" om man får uttala sig så. Även fast Leonardo är uppvuxen i en familj med pengar har han alltid vart väldigt bestämd att han vill göra sin egen förmögenhet, vilket han drömmer om varje dag med att pimpa bilar eller bara vara generellt omgiven av lyxbilar och tuners. Leonardo är mest av en glad person som är kärleksfull mot sin familj och sina vänner. När han var 18 så började han med modellering men han blev trött på det efter några år och nu vill han ta sig vidare till nya möjligheter!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och utförlig rp nivå. Jag har nämligen vart en medlem på den här server för något år sedan, så jag vet hur det gpr till. Jag spelar inte för vinst utan jag spelar för att det är kul och det är ett generellt intresse at RPa på gta. Jag vill vara en förebild för nya spelare som inte riktigt har koll och jag vill bidra till en god och härlig miljö när man RPar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska utspela sitt RP på ett realistiskt sätt även om det kanske går åt ett håll som du kanske inte riktigt hoppades på. Man ska inte spela efter att vinna hela tiden för riktigas livet utspelar sig inte så.... Man får ge och ta, och det blir allmänt roligare för motpartnern och dig och servern generellt.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på servern innan, jag slutade spela för jag kom in i en csgo-fas men nu är jag tillbaka igen!. Men kommer inte ihåg hur jag hittade det för första gången.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka