Nekad astrokatten99. | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

astrokatten99.

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? astrokatten99.

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär hetter bosse bergsson och han är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll,Omtänksamm,Ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär hade tänkt vara en sådan kriminell som han tänker göra kriminella handlingar såsom vara med en klubb mc alltås sedan så hade han tänkt och helt enkelt göra droger då och då för att få in pengar till någon kniv eller bat och försöka bara leva ett gott liv helt enkelt, Bosse har haft en väldigt svår uppväxt där hans familj hade dött när han föddes så då behövde han vara i barnhem och slita och växa upp därifrån sedan när bosse blev äldre och äldre så fick han en väldigt bra kontatk till ett krimnellt där han fick de av sin kompis av sin skola och då blev han en kriminell kille

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en bra social rp nivå där jag kommer bara tänka på sociala saker inte sån här rp som jag har sätt i andra servrar som att hoppa ut ur sin bil och börja skjuta jag vill att de ska vara en roliga social rp nivå där man kan prata och utan att man ska vara rädd att någon ska börja hoppa ut å skjuta helt enkelt att man har rolig social rp med alla på servern och att man tänker helt enkelt hur andra har de till exempel ifall de är i en sån sitoation helt enkelt att jag tänker på alla och jag bidrar med en roliga social rp nivå

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela för motparten betyder att man ska vara att man ska tänka på rp alltså att man ska tänka på båda hållen alltså min karaktärs håll och hur hen andra har det t.ex jag planerar en stor kidnappning och han andra personen vet inte att jag planerar det så jag ringer hnm och då svarar han och vi säger vi ska mötas upp någon stans i skogen då måste jag tänka motparten alltså att jag inte bara kidnappar han och dödar han utan jag jag drar ut scenariot typ i 30 min så att de bli roligt inte att jag bara tar honom och dödar honom för då blir det ett utråkat och inte roligt scenario jag tycker om roliga spänande scenrion det spelar ingen roll för mig ifall jag förlorar eller vinner ett scenrario så länge jag spelar min karktär på bra sätt och har roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Jag har faktiskt gjort det alla gör misstag och alla kommer och göra misstag ingen är liksom perfect i denna världen jag har brytyt mot en regel powergaming och då var det när jag körde till ett berg och typ flög ut ur bilen när polisen jagade mig sedan blev jag bannad jag har lärt mig en stor läxa i framtiden att man ska aldrig bryta mot reglerna igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm det menas med att man skjuter eller slår någon utan anledning suntförnuft att man ska tänka logiskt alltså att man typ gör /me kastar 100 billar när man är i sjukan eller vart som helst alltså man måste tänka som att de är i värkligheten social rp det menas med att man är social skaffar vänner och inte bara tänker på att skjuta eller bara vapen ifall man är en kriminell på servern

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, Jag vill bara säga att jag är väldigt loyal med att vara i en server och jag hade tänkt spändera all min tid på denna servern och ha en så rolig tid de bara går och bara njuta helt enkelt, Spoiler: Nuvarande Roller

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka