Ej Antagen astrokatten99. | Chef-jobb ansökan [TryggHansa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

astrokatten99.

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
2
Vilken chefs-position ansöker du till? Trygg-Hansa

Vad heter du i verkligheten? Kevin

Vad är ditt användarnamn på discord? astorkatten99.

Ange ditt födelsedatum: 12 Juli 2010

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick typ medlemskap för 1 månad sedan tror jag sedan har jag oxå kört här innan ganska länge.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Som sagt jag har haft ganska bra erfarenheter som en chef då jag har varit chef på båtbolaget och styrde upp det till en aktiv och bra företag där jag var väldigt social med mina anställda där jag fixade möten samt så fixade jag massor med roliga tävlingar såsom den som är mest aktivast får en bra belöning då det är ett bra sätt att få tillbaka Trygg-Hansa till en bra aktiv plats och där alla ska helt enkelt trivas och inte vara ett inaktivt ställe.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer är att detta bolaget ska helt enkelt växa med tanke på att just nu så är det inte så jätte aktivt och jätte rolig social rp där då jag tänker att jag ska fixa upp aktiviteten fixa upp ett bra bolag och styra upp det helt enkelt där det inte ska finnas ett företag med en chef som är aldrig inne och inte lixom uptaderar Trygg-Hansa med nya nyheter och helt enkelt driva fram och ränsa dessa som är inaktiva sedan efter jag har uppnåt mitt mål med aktiviteten så kommer jag fokusera på stämningen och grundutbildning såsom radio discipline osv.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Min aktivitet är ganska bra overall på unive ish 3-6 timmar och just nu som det ser ut på mina planer så kommer jag lägga all min tid på chef yrket då jag är bara laglig spelare med medlem på Severn där jag kommer ish 3-5 timmar om dagen och på helgerna kan det vara mycket mer det beror på ochså lixom vilket sammanhang ni menar vart jag kommer vara aktiv Lixom ingame kommer jag vara som sagt 3 timmar ish uppåt men i discorden kommer jag hålla mig uppdaterat hela tiden och hålla koll på alla anställda på hur de går för dem och göra uphöjningar/nersäkningar : )

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Nekad.

Anledning: Vi har valt att gå vidare med en annan ansökande.
Du är välkommen att ansöka igen i framtiden.

Med vänliga hälsningar,
Jobb Ansvariga

Tillbaka